Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Mijn neefje heeft heel slim zijn ijsstokje op de onderkant van mijn GTA:SA cd (ps2). Nou is hij ook nog zo slim geweest om het uit te wrijven. Hoe krijg ik dit nu weg? Ik kon alleen topics vonden over hoe krassen te verwijderen maar niks over plak. Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Je moet hem met warm water wassen. En zeep, maar ik weet niet of het veilig is Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 je moet hem onderde warme kraan houden en ja hoe nou die plak spul eraf kan halen ik denk met een zachte doek er overheen vrijfen en er een beetje af zien te pulken verder zou ik het niet weten en wat ik je nou sterk aanraad doe de CD altijd in een doosje en leg het niet zomaar op tafel ik weet niet of je een kleine neefje heb maar die willen meestal overal aanzitten succes nog met schoonmaken Reageren
VforV Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 En wat je zeker niet mag vergeten: ALTIJD van het midden naar de rand wrijven of 'vegen' en NOOIT de leeslijnen volgen van de CD / DVD. Reageren
Schno009 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 en zeker niet met aggressieve middelen als thinner, wasbenzine of terpentine. dat vreet je dvd op! Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Gewoon warm water (niet warmer dan 50 graden) en dit op een katoenen doek die niet schuurt en schoon is. Dan moet het gewoon lukken. Nooit schoonmaakmiddelen gebruiken. Ook geen zeep. Je weet nooit wat er gebeurd. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Leg hem ook niet na het het wassen in de zon. Daar kan bijvoorbeeld de vlek er in branden. Probeer dus met zoals hierboven gezegd schoon te maken, afdrogen met een schone doek, gebruik hier voor geen al te stoffige doek, hier komen weer pluisjes op de cd, wat kan zorgen voor dat de brander deze cd/dvd niet meer kan lezen. Je hebt speciale doekjes en reiniging spul die dit helemaal schoonmaakt, ik raad je aan om eens naar de dixons te gaan, daar hebben ze vele schoonmaak spullen voor de computer. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Mag ik even wat vragen? Kan je een link geven naar zo'n topic om krassen te verwijderen? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=krassen Dat moet helpen denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.