Jump to content

Burglary Missions

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het al bekend is, ik heb iig niks gevonden met de zoek functie.

Als je een huis binnensluipt sluip dan naar de slaapkamer waar de bewoners slapen en knal ze neer, ook als de Cop counter komt zorg dat ze allemaal dood zijn

Ren naar buiten als er een Cop counter komt, en ren dan weer naar binnen je zal zien dat de Noise bar nu weg is dus je hoeft niet meer te sluipen kan het huis gewoon leegjatten

Je moet het wel bij elk huis herhalen

Geplaatst:
ok! handige tip... maar ik heb echter 1 vraag: Wat is in godsnaam een cop counter :?

haha het is in nederlands politie teller

verder weet ik niks :puh:

:cya:

Geplaatst:
ok! handige tip... maar ik heb echter 1 vraag: Wat is in godsnaam een cop counter :?

Als je in een huis inbreekt en een bewoner hoort je omdat je hard loopt of iets anders dat geluid maakt, kan er een balkje helemaal vol lopen als dat balkje vol is heb je 10 seconden voor dat de politie komt, om dit te vermijden moet je zo snel mogelijk het huis uitsprinten, als je buiten bent zal de cop counter stoppen, als je het niet lukt komen er dus sterren bij en moet je ze ziet kwijt te raken.

Door de bewoners neer te schieten zal dit bovenste niet meer van toepassing komen, als je ze niet doodschiet kan je het laatste stukje ook wel sprinten, het maakt niet zo veel uit als ze je dan horen, als je maar weer binnen 10 seconden het huis uit bent.

@Lance Dance, dit trucje was al bekend, maar voor de genen die het nog niet wisten is het zeker handig.

Geplaatst:

Zekerste weten een handige tip! Is me nog nooit opgevallen. Heb wel eens een paar neer gehaald, maar eenmaal buiten ben ik hem naar een ander huis gepeerd!

Geplaatst:

Nee, je kan tijdens de missie Home Invasion (steel missie van Ryder) niet zomaar een willekeurige Zwarte Boxville pakken. Je moet het doen met de auto waar Ryder in zit, en dat is trouwens ook een Zwarte Boxville.

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:
Nee, je kan tijdens de missie Home Invasion (steel missie van Ryder) niet zomaar een willekeurige Zwarte Boxville pakken. Je moet het doen met de auto waar Ryder in zit, en dat is trouwens ook een Zwarte Boxville.

Groeten BaasBart :cya:

Hij bedoelt of je dat trucje dan kan gebruiken... ik denk het wel probeer maar zou ik zeggen.

Geplaatst:

Nee, dat kan niet. Ik heb die man een keer neergeknald maar dan krijg je iets, weet niet meer wat, maar je moet wel snel naar buiten. Daar komen politiewagens aan en Ryder staat te wachten. Dan moet je snel weg.

Geplaatst:

Nee zeker niet. Als je gaat schieten in het huis heeft hij ondekt dat er ingebroken wordt. Als de oud-soldaat wakker word dan gaat automatisch de missie verloren. Maak maar eens heel veel geluid in zijn safehous (veilige plek) en dan wordt hij vanzelf wakker. Dan gaat de missie verloren.

Geplaatst:

Nope het trucje werkt daar niet omdat het een missie is waar je word geleerd hoe je moet sluipen ;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...