SWYV Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 mijn beste truukje: ga naar binnen, eenmaal binnen en dan doe jij dit volgend: - pak een spray tag dinges, en hou hem ind e handen van CJ, - (hou CJ in zelfde stand als te sprayen (maar niet sprayen (dus niet schieten ofzo) en - loop maar zo hard als jij kan, noise meeter loopt alleen bij de deur luider als jij hard tegenknalt, das al wat ik altijd doe ^^ Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) weet je wat ik altijd doe ver van te voren als ik de buglar missie ga doen koop ik in de ammonition store een silensd pistol ik zoek dan een mes en dan ga ik beginnen als ik een parsoon ik de huiskamer zie knal ik hem neer en ren ik naar buiten dan ga ik weer naar binen en kijkt of mijn noise meter weg is zo niet dan kijk ik rond ik sluip dan de slaapkamer in ondoe de bersoon van zijn hoofd ofwel een headshot dan als de politie komt ff naar buiten en weer naar binnen en dan steel ik alles dat er te stelen valt zo snel mogelijk en ik ga weer naar het volgend huis ik herhaal dit en ga zo weer vedder tip een mes ken je uit grove members halen als je ze hebt afgeknald kijk wel eerst naar zijn handen oo ja en bijna vergeten als je het geld niet hebt voor een silensd pistol moet je je mes maar gebruiken en ook als je munitie op is Bewerkt: 31 juli 2006 door rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.