Ferre Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max. 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Uiterlijk 19/7 Nu komt de mijne na mijn tegenstander . Komt omdat ik elke dag weer wat nieuws maak en als ik nu al wat inzet dan kan ik achteraf iets hebben van: "Mja, had ik toch beter die kunnen inzetten". Bewerkt: 18 juli 2006 door Ferre
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik, ik zet mijn King Kong sig in. Bewerkt: 17 juli 2006 door General Lee
Ferre Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb een beetje geëxperimenteerd en wat nieuwe dingen geprobeerd (C4D, nieuwe technieken enz.). Ferre: General Lee: Stemmen tot en met 20 juli! Succes GL, en hopelijk wordt het een eerlijke en spannende battle
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Stem nou aub even, battlen wordt hier met de dag dommer. Bewerkt: 18 juli 2006 door General Lee
Ferre Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Stem nou aub even, battlen wordt hier met de dag dommer. Rustig nou maar de battle is pas een paar uur bezig, ze stemmen vanzelf wel. Het is hier niet zo druk als op ChaosGFX maar er wordt heus wel gestemd.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ja, ik zal wel gewend zijn aan het battle systeem van Chaos. Daar gaat het wel een stuk sneller, misschien was ik wat te overhaast.
Merticus XVII Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Misschien is het te warm om te typen Stem: General Lee Ferre, je signature is voor mij te veel bewerkt. Je hebt er waarschijnlijk te veel c4d's in gestoken, waardoor het voor mij te veel bewerkt is. General Lee heeft een mooie signature die een heel mooie achtergrond heeft. Ook is je font mooi ingewerkt. Dit was een hele moeite om het te type, veel te warm Mijn stem gaat naar General Lee Greetz Merticus.
Bongo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ferre: Ik vind dat je expiriment minder goediis uitgekomen. Ik vind de kleuren niet zo mooi. En de render vind ik eerlijk gezegt ook niet zo mooi, alhoewel hij wel goed bij de achtergrond past. De Tekst past er opzich wel bij,misschien ietjes klijner was mooier geweest. General Lee: De wallpaper heb je goed uitgezocht om er een sig van te maken, zeker ook mooie effecten gebruikt. De tekst staat wel op de goede plaats en is groot genoeg, alleen de font vind k iets minder( Maarja, niet dat ik het beter kan, want ik heb vaak problemen met de tekst). Dus jouw sig vind ik gewoon beter overkomen dan die van Ferre dus mijn stem gaat naar: General Lee
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik stem op General Lee. Mooi gemaakt. Dan heb ik het over de achtergrond. Ik vind king kong niet zo passen bij die achtergrond. Ferre Mooi gedaan. Maar ik vind die achtergrond niet zo mooi. Da's gewoon niet mijn kleur. Maar de robot staat er perfect op.
Thabit Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 vote Ferre . Betere sig, een van je beste!
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik stem op Ferre, hij heeft lekkere knallende kleuren. Ik vind dat General Lee ook wel een complimentje verdiend, hij ziet er erg mooi uit, goede effecten eroverheen of wat het ook mag zijn . Netjes gemaakt man, maar die van Ferre is er mooi ingezet en een erg mooie kleuren op de achtergrond gewoon lekker flitsend. Jongens, ik stem niet op welke het meeste werk zit, maar gewoon welke mij het meest aanspreekt, liefde op eerste gezicht dus. Maar beide heren verdienen zekerweten een
TheGuardian Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Sorry general lee, maar ik stem ook op Ferre :$ Ik vind de sig van ferre gewoon wat vrolijker en kleurlijker.Ook zijn render past goed bij de achtergrond, en de fond en lettertype past er gewoon ook perfect bij. Jullie waren allebei goed, maar net 1 iemand wat beter Vote: Ferre
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Damn! dit is een moeilijke! maar ik stem toch op ferre omdar wit niet echt past bij king kong. Stem: ferre
Slimm Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Battle afgelopen, winnaar Ferre. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij General Lee. Closed.
Recommended Posts