Jump to content

SAavegames werken niet..

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

Ik heb hier een tijdje geleden al geregged onder een anderere naam en ander e-mail adres omdat ik toen mijn pass en username was vergeten :bonk::bonk:

Ik heb toen dezelfde vraag gesteld maar niet echt duidelijk antwoord gekregen...

Ik heb GTA SA 2.0 en ik wil ook savegames, dat kan niet want als ik een normale download staat er wel end of the line maar gaat ie gewoon bij de airport beginnnen, dat wil ik niet!!

Ik zoek een (UITGEBREIDE) site waar ik mooie savegames kan downloaden, ook die het doen!

Geplaatst:

Ik heb in ieder geval een site voor je waar heel veel savegame's staan, ook voor versie 2 van San Andreas. Er zijn savegame's voor elke missie, dus genoeg keuze vind ik. Deze site is hier te vinden: hier te vinden.

Een 100% savegame voor versie 2 is ook wel te vinden. Op Google kun je er bijvoorbeeld heel gemakkelijk ééntje vinden, maar ik heb ook even gezocht en dit voor jou gevonden. Veel succes ermee! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Alle savegames die op gtaforums.com staan, zijn die voor V 2.0?

Nee niet alle savegames, enkel de link die Froodooo gaf. De rest is hoogst waarschijnlijk V1. Wat je ook kan doen is >deze< patch even instaleren. Dan word je GTA gedowngrad en dan kun je de V1 savegames gebruiken. Zoals je misschien wel weet kun je bij V2 niet modden. Als je hem dus gaat downgraden kan dat wel, dan kun je auto's instaleren, MTA spelen, etc etc etc.

Mocht je toch spijt hebben, en wil je weer V2. Download dan de volgende bestanden:

Mains.scm en script.img van V2 - Download!

Plaats die in je Data>script map. Maar maak wel back-ups van je Main en script!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Als je naar deze link gaat, dan zie je daar:

- FIRST EDITION SAVE FILES Deze moet je dus niet hebben.

Maar verder op de pagina begint het lijstje gewoon opnieuw, met Second edition save files erboven. Dit zijn dus V2 savegames die jij kan gebruiken.

Er staat wel bij dat het niet altijd lukt, bij sommige wel en bij anderen dan weer niet. Maar het valt te proberen. ;)

EDIT: blijkbaar niet aan je bericht hierboven te zien. :-(

Geplaatst:

OK dan maar downgraden, maar waar moest ik die plaatsen?

Data script map??

(snelle support hier!! :klap::klap:_O_ )

Geplaatst:
OK dan maar downgraden, maar waar moest ik die plaatsen?

Data script map??

(snelle support hier!! :klap::klap:_O_ )

Nee, je moet >deze< patch downloaden die instaleert de bestanden al automatisch. Enkel als je terug wil naar V2 moet je bestanden in de Script map gooien. Dat zijn dus de bestanden: Mains.scm en script.img. Die 2 bestanden zijn erg belangrijk; back-up ze dus ook altijd!

Geplaatst:

ik zal gelijk een backup maken, dus gewoon die .exe z'n gangetje laten gaan, en die andere backuppen? OKIDOKI

Patch geinstalled, een savegame van versie 2 starte wel op maar de gameplay was erg sloom en de cheats werkten niet...

Nu heb ik een savegame van CROSSY gedownload op gtagames en die werk ook al niet, krijg een zwart scherm met daarin mijn muis die ik nog wel gewoon kan bewegen... :-(

Ik heb even wat uit zitten testen en ik ben erachter gekomen dat games die ikzelf opgeslagen heb wel werken maar die gedownload zijn niet...

En toch heb ik die patch geinstalled...

>>> Door GTA-Sheep: Collega Dizzee vertelde je vanmorgen al dat dubbelposten niet is toegestaan, en nu doe je er gewoon 3 achter elkaar. Die ik overigens even samengevoegd heb. Dus voor de laatste keer: NIET meer dubbelposten maar gewoon de Edit-knop gebruiken<<<

Geplaatst:

(waarom maken jullie geen flood interval) ;)

Sorry dat ik (alweer :ch: ) moet bumpen, dubbelposten dus, maar ik wil beslist niet dat mijn GTA naar de *piep* gaat...

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil weer spelen :Y

Geplaatst:

Korst en de snelste klap (wat meteen ook het beste is). Verwijder gewoon de hele map San Andreas User Files in Mijn Documenten en verwijder het spel via (Congufiratiescherm > Software) en instlaleerh et weer op nieuw. Je spel is weer zo goed als 'nieuw' en het gamen lukt weer. Zo moet het lukken, succes! :cya:

Geplaatst:
Ja, maar dan heb ik altijd nog geen 100% save game, en zit ik nog steeds met versie 2...

Heb je dan mods geinstalleerd? Want als je zeker weet dat je V2.0 hebt, en de 2.0 savegames doen het niet, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw SA, niet aan de savegames.

Heb je een legale versie, in de winkel gekocht? Als het een illegale is, dan werkt het zeker niet.

Geplaatst:

Is een volkomen legale versie, maar ik heb hem al gepatched naar 1.0 eerst was ie 2.0 want dan staat er bij het opstarten 2.0 bij...

Geplaatst:

Ok, als hij dus naar 1.0 gepatched is, dan moeten de 1.0 savegames toch gewoon werken???? Download eens een 1.0 savegame van gtagames.nl. Die zou het moeten doen, met de 1.0 patch. Als het dan niet werkt, is er toch echt iets verkeerd gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...