walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Heb ik geprobeerd, werkt niet... Trouwens, ik ben was nu weer ff bezig met VC, blijkt dat ze het daar wel doen... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Heb ik geprobeerd, werkt niet...Trouwens, ik ben was nu weer ff bezig met VC, blijkt dat ze het daar wel doen... Hoe kan een savegame van San Andreas bij Vice City werken? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt... Weet je dan wel zeker dat je de San Andreas savegame's hebt gebruikt, en niet de VC? Reageren
walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik gebruik natuurlijk gewoon de VC savegames voor VC En de SA voor SA, maar die werkt nog steeds niet, nu zit ik dus met die versie 1... Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ben je er al achter welke versie je hebt walwalgta, want er zijn voor San Andreas twee soorten versies. Als je een Versie 1 hebt dan staat er bij het menu niks, als er in het menu een V2 rechtsonder staat dan heb je een Versie2 GTA San Andreas. Dat zou dus betekenen dat je een Versie 2 savegame nodig hebt, want een Versie 1 savegame werkt niet op een Versie 2 GTA San Andreas, en hetzelfdfe dan een Versie 2 savegame niet op een Versie 1 GTA San Andreas past. Geef je antwoord maar in je bericht hierboven, dat scheelt weer een post en dan blijft het een beetje overzichtelijk. Dan geef ik ook weer antworod in dit bericht, als je begrijpt wat ik bedoel. Je bent nu Offline gegaan, maar ik kan je nog wel wat informatie geven waarom er een Versie2 is gemaakt. Eerst aan het begin van de San Andreas hadden we nog geen twee versies, maar daar kwam na een half jaar ongeveer verandering in, omdat de Nederlandse PatrickW een Mod(ificatie) had ontwikkeld die de Broncode van GTA San Andreas veranderde zodat je een seks spelletje in San Andreas kon hebben. Bijvoorbeeld bij je vriendinnen normaal zag je dat niet, maar na het gebruik van deze Mod(ificatie) werden de bestanden omgezet en werden de Seks- scenés vervangen met die je normaal ziet. Je vriendinnen willen ook altijd Seks hebben als je het hun naar hun zin hebt gemaakt, eerst hadden de mensen achter GTA dat in het spel gezet, maar nader- hand hadden ze het via de Brondcode eruit gehaald, maar de bestanden stonden dus nog wel op de Dvd, dus eigenlijk op het spel. Dit werd dus heel slecht opgepakt door veel ouderen in de Verenigde Staten, omdat er op het hoesje 17+ stond en dat betent dat er geen seks in een spel mag zitten. Er kwamen heel grote Rechtzaken en ze beschuldigde PatrickW er hoogst persoonlijk ook nog van dat hij het erin heeft gezet. In de Vs werd het spel dus naar 18+ gezet, en dan verkoopt het spel voor geen meter meer, omdat bijna geen enkele winkel dat soort spellen in de schappen wil hebben. Daarna is er een Versie2 gekomen waar de seks- scenés uit het spel zijn gehaald en op die versie is het dan ook onmogelijk om een seks spel te zien, wel horen zoals dat normaal ook zo is bij je vriendinnen. Versie 1 : Savegame > Versie 1 : San Andreas Versie 2 : Savegame > Versie 2 : San Andreas Versie 1 : Savegame > Versie 2 : San Andreas Versie 2 : Savegame > Versie 1 : San Andreas Bewerkt: 19 juli 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.