Jump to content

voertuig voor territory af te nemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij zien hier al wel meer Topics over, Maar volgens mij kunnen er in de Coach meer dan in andere voertuigen. Ik weet niet hoe ik er bij kom maar in de meeste voertuigen kunnen er maar 4. Of ga gewoon lopend met veel Homies naar een ander stuk territory.

Geplaatst:

ik zou gewoon lopen als je met een coach(bus)gaat heb je de kans dat hij ontploft.

Maar als je loopt zijn je gangmembers overal,ze sleuren wel een ballas uit zijn auto of zze zitten wel vast achter een huis ofzo. :bonk:

Geplaatst:

Maar ze kunnen ook overreden worden, dat is een minpunt. Ik denk toch dat ik een Coach ga gebruiken, daar zijn de member 'veilig'.

Hoeveel members kunnen er eigenlijk in een Coach?

Geplaatst:

ik denk ook dat de coach het beste vervoer middel is en ik denk dat er een stuk of 15 20 gang in kunnen

Geplaatst: (bewerkt)
Hoeveel members kunnen er eigenlijk in een Coach?
ik denk ook dat de coach het beste vervoer middel is en ik denk dat er een stuk of 15 20 gang in kunnen

Rogier0202, dat is onzin. Het beste vervoermiddel voor je 'Homies' is ook de Coach, hier kunnen maximaal 7 Homies in + jezelf = 8 Mensen in totaal. Het enige nadeel van dit vervoermiddel is dat ze niet uit de Coach kunnen schieten, dat is logisch want in een echte bus zitten ook geen ramen maar alleen glas. En het heeft nog een nadeel, het instappen en uitstappen van je 'Homies' duurt best lang.

Edit: Dit hoort in SA General.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Mijn tips op een rijtje:

1-Neem een goed wapen mee(M4.Ak) met meer dan 1000 kogels.

2-Ga niet rijdend want dan shieten de Ballas/Vagos je wagen kaduuk.

3-Neem eerst een straat verdere Terrie in zo kuun je steeds sneller en met meer Homies vechten :bier:

4-Pak alle Armor en Health icoontjes op als het mis gaat.

Suc6!

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Geplaatst:

het is eigenlijk heel makkelijk om buurten over te nemen, gewoon op je radar kijken waar ze vandaan komen, dan ergens gaan zitten midden op de weg en zorgen dat je net ver weg genoeg bent zodat ze je niet kunnen raken. En dan naturlijk nog zorgen dat ze allemaal van dezelfde kant komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Andere Tip:

Als ze eraan komen ga in het verste hoekje van het gebied zitten, dan komen ze op een rijdje van 1 kant naar je toe en kan je ze zo neer knallen.

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Edit: CenMan was me voor =P

Bewerkt: door Curtis Jackson
Geplaatst:

Leuk dat jullie die tips willen geven over hoe je gang territory afneemt, maar dat is niet nodig hoor. ;)

ik moest alleen maar weten welk voertuig het beste is voor territory af te nemen.

Geplaatst:

De kogelvrije Walton uit de missie Madd Dog, die kunnen ze namelijk nooit kapot schieten en jij kan iedereen rustig doodrijden of drive-by's doen

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...