Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 just lopend, in je eentje, met minigun (te halen bij 'The mystery man' (weet niet meer hoe die echt heet )) Reageren
Lord of War Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Het is al lang gelukt hoor, ik heb al 100% territory. Je moet heus niet meer posten, dit topic is zelfs al 3 maanden oud en er wordt nog steeds gepost. Hier mag zelfs al een slot op. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Beste Lord of War, ook al is dit topic 3 maanden oud, een voertuig waar veel members in kunnen is ook een limo en deze rijdt snel en ze stappen snel uit, had misschien ook handig geweest. Reageren
ikt Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 In een limo kunnen maar 3 gangslaafjes. Neem een snelle 4-deurs (Sultan) Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ik zelf zou toch in mijn eentje doen, met een rhino alias tank, in een shot of 2 zijn al de rivalen bende dood en win jij extra rapperder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.