Warrior Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik krijg Battle Front 2 niet ge-uninstalled. Als ik via configuratiescherm-software op verwijderen klik dan krijg ik een error en dan druk ik op ok en dan krijg ik nog een error. Daar staat in dat ik alle programma's moet sluiten(dat heb ik gedaan). Dan staat er leeg je tijdelijke mappen maar wat zijn dat? En er staat check je internet connenctie maar dat is allemaal goed. Weet iemand dit misschien? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 dat is wel raar. mischien blokkeert je firewall de internetconnectie. dan moet je je firewall beter instellen. de tijdelijke bestanden zitten of in C:\windows of in C:\documents and settings (ik weet niet precies meer waar, sorry). mocht het nog niet lukken moet je star wars handmatig erafhalen. (als het goed is zit die map ergens in C:\program files) succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.