rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Eeeeh...ik zou zeggen, RATEN MAAR! Ps: The Guardian heeft hem gemaakt! de eer gaat naar hem! Bewerkt: 25 juli 2006 door rems GTA Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik geef hem een 10 Logisch dat ik een 10 geef, ik heb hem zelf gemaakt voor je Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Natuurlijk Je signature is mooi gelukt. Enkel een minpunt vind ik het lettertype net scherp is. Probeer een nieuwe font. Deze kan je zoeken op Da font.com Andere punten, ik vind de achtergrond zeer geslaagd. Je achtergrond is mooi bewerkt en je render goed gebruikt. My rate: 8.9 Mooi gedaan rems GTA Greetz Merticus Het is spijtig rems dat je hem zelf niet hebt gemaakt. Zeer spijtig.... Bewerkt: 17 juli 2006 door Merticus XVII Reageren
Synchro Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik geef hem een 10Logisch dat ik een 10 geef, ik heb hem zelf gemaakt voor je Dus dit reken ik uit als een spam. Op deze sig hoef je niet te reageren. Het is je eigen sig dus je kon hem ook eigenlijk zelf posten dus voortaan niet meer doen.. rems GTA wil je voortaan je sig in je post zetten tussen de IMG tag? Want als mensen later deze sig bekijken an je hebt een andere sig kunnen mensen hem niet zien. Over de sig , ik vind hem wat leegjes. Text kan algemeen ook beter. Voor de rest is hij goed.. Mooi gedaan rems GTA TheGuardian a.k.a slimmeke1 had hem gemaakt.. Bewerkt: 17 juli 2006 door Synchro Reageren
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik geef hem een 10Logisch dat ik een 10 geef, ik heb hem zelf gemaakt voor je HAHA! ik wou even kijken hoe mooi hij echt werkelijk was voor de mensen in het algemeen! en je ziet het resultaat! klasse man! ps: en nu allemaal roepen: The Guardian is top namens rems GTA Bewerkt: 17 juli 2006 door rems GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.