King Room Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Design Size design: 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM als het kan teminste
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik wil wel Onderwerp: Anime Soort design: Design Size design: 500x500 Render: Ja Animatie:nee Premade: Mag ps: The Guardian is the best ! Tijd van aflevering; 17 july 2006 Bewerkt: 17 juli 2006 door rems GTA
King Room Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik wil wel Onderwerp: Anime Soort design: Design Size design: 500x500 Render: Ja Animatie:nee Premade: Mag ps: The Guardian is the best ! Tijd van aflevering; 17 july 2006 Nee Ik kan geen Anime daarom Maar je mag zelf weten wat je hier doet dus jij mag wel Anime doen en ik doe dan gewoon watanders!!
DaddyPimp Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik wil wel! Hier is mijn inzending:
King Room Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Oke Daddy! Hier is mijn inzending!! Room DaddyPimp Stmmen tot en met 19 juli Bewerkt: 17 juli 2006 door King Room
demontventoux Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Vote: Room Het onderwerp spreekt me niet echt aan, maar toch stem ik Room: goed gelukt, de achtergrond met de woestijn is zeer goed gekozen. Ook de auto past goed (ook al zie je er niet zoveel van) DaddyPimp:Ook geslaagd, maar juist dat tikkeltje minder. De vrouw (3rde van rechts) is er slecht ingezet vind ik. De keuze van dat echte Amerikaanse basketball-terrein is ook een goede keuze.
Juju Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Vote: DaddyPimp King Room: Mooie Sig, vooral met die Hummer enz, maar er zitten bijna geen effecten in, alsof het zo 1,2,3 met TGV snelheid is gemaakt. DaddyPimp: Mooie Sig ook, maar met effecten .
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Vote: DaddyPimpKing Room: Mooie Sig, vooral met die Hummer enz, maar er zitten bijna geen effecten in, alsof het zo 1,2,3 met TGV snelheid is gemaakt. DaddyPimp: Mooie Sig ook, maar met effecten . Hier ben ik het mee eens, DaddyPimp gmv.
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik vind die van King Room een mooiere achter grond heeft met die auto's enzo. Stem King Room.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) ik stem op daddy pimp... hij is gewoon wat voller, het enige wat wel beter kon was het geknip... dat ziet er niet perfect uit, datzelfde geld voor room, je ziet die randen nog zo goed, room heeft ook een te donkere bowwow bij een te lichte achtegrond gezet stem: daddy pimp Bewerkt: 18 juli 2006 door plippop
King Room Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik stem op daddy pimp... hij is gewoon wat voller, het enige wat wel beter kon was het geknip... dat ziet er niet perfect uit, datzelfde geld voor room, je ziet die randen nog zo goed, room heeft ook een te donkere bowwow bij een te lichte achtegrond gezetstem: daddy pimp Hoe bedoel je te lichte achtergrond!! Bij Bow Wow :S
Dynamic Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Vote: RoomHet onderwerp spreekt me niet echt aan, maar toch stem ik Room: goed gelukt, de achtergrond met de woestijn is zeer goed gekozen. Ook de auto past goed (ook al zie je er niet zoveel van) DaddyPimp:Ook geslaagd, maar juist dat tikkeltje minder. De vrouw (3rde van rechts) is er slecht ingezet vind ik. De keuze van dat echte Amerikaanse basketball-terrein is ook een goede keuze. Ik ben 't hier meeens!
Daan007 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik stem voor Daddypimp. Room: Mooie Mixtape! Maar ik vind het niet echt lijken of Bow Wow daar echt staat. Het is zo opgeplakt. Voor de rest is hij erg mooi. Vooral de font DP: Wat een mooie Mixtape ! De font's zijn erg mooi en de Rappers passen goed. Bevalve de 3 aan de rechterkant (voor mij) die passen er niet goed in.
Recommended Posts