Jump to content

GTA LEGO CITY

gta san adreas fan @

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik was op google aan het zoeken en toen kwam ik dit tegen gta lego city (website waar ik gta lc vond) en ik had het nog nooit in de winkel zien liggen en het is best wel oud voor gta en vice city, Dus de vraag zou deze nooit in Europa beland zijn op wat?

Bewerkt: door gta san adreas fan @
Geplaatst:

Das gewoon een filmpje gemaakt met Lego wat je op een website kan downloaden. Daar spelen ze GTA in na met Lego.

Dit kan je dus niet kopen in de winkel en is dus geen spel.

Gebruik ook is de zoekfunctie dan kom je vast een heleboel tegen van dit oude filmpje.

Geplaatst:

Maar waarom zouden er zoveel zijn op google en geven ze zelf ebay en marktplaats aan?

Das gewoon een filmpje gemaakt met Lego wat je op een website kan downloaden. Daar spelen ze GTA in na met Lego.

Dit kan je dus niet kopen in de winkel en is dus geen spel.

Gebruik ook is de zoekfunctie dan kom je vast een heleboel tegen van dit oude filmpje.

Waarom staat er dan op die site nu in de winkel :?

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Omdat dit gewoon een website is van iemand die het Engelse Lego filmpje niet begrijpt.

Het Lego filmpje is een parodie op de originele GTA Vice City Trailer.

Geplaatst:

:duh:

Mensen, ik heb dat filmpje al echt overal gezien, dit is dus bedrog als je dat ziet waar je het moet kopen.Ik heb het op Youtube gratis gezien, op aantal sites en meer.Tevens heb ik van lego ook gehoord dat dit idd niet iets van hen is, en dus ook niet te koop is van rockstar of van lego, dat dit dus gewoon een gratis filmpje is.

Hij is nergens te koop, iedereen die beweert dat je dit moet kopen is een bedrieger.

Ik heb hem al drie keer zien staan bij 3 personen gratis en legaal, want dat is ooit door een site gemaakt voor de lol.En die gaven dat gratis uit.Dus gelieve te kappen met die berichten van: die zijn wel te koop.Want dat is niet, beweren mensen dat wel dan bedriegen ze je

Wat is dit nu weer,dat gaat nooit uitkomen rockstar zou nooit dit ***game laten uitkomen,dat is een filmpje gewoon voor de fun :ch:

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

:duh:

waarom denken mensen als ze zoals dit zien dat ze dan denken van waar legt hij nou in de winkel

en is hij wel te koop ??? :?

kom op man je kan ook wel zelf na denken dit is gewoon wat artwork en wat filmpjes die mensen hebben

gemaakt omdat ze dat leuk vinden :bier:

en op die site zijn het gewoon oplichters :*D

er zijn ook wat artwork van Gta IV zelf gemaakt en dan denken mensen ook is dat de echte :sst:

pas als het op de website van rockstar staat of op Gta games.nl dan is het echt

maar niet als het op een ofandere game site staat :t

Ik heb ook wel eens een Grand Theft Auto ST. Clara Pueblo gezien op internet.

Oplichterij natuurlijk, want ik heb hem nog nooit gezien in de winkel.

Mischien kan ik hem even opzoeken.....wacht even hoor :puh:

jason20garcia20grand20theft20automv5.jpg

Hij ziet erg erg getekend uit hm? ^_^

Wel leuk gedaan :puh:

Bewerkt: door rems GTA
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Grand Theft Auto ST. Clara Pueblo is gewoon een nagetekende artwork van Grand Theft Auto San Anderas.

kijk maar naar die vrouw en naar die hand bij die vishes die zteen allebij op de cover van gta sa kijk maar

jason20garcia20grand20theft20automv5.jpg

cover.jpg

zoek de overeenkomsten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...