Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Hoi ik kan het eerste truukje van de driving school niet halen als ik W en S tegelijk indruk maakt de pc een piepgeluidje.. Reageren
SilverDust Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Volgens mij kan je ook amar 1 kant op een 360 graden met je auto draaien. Als je hem op de PC hebt en het luktje niet kan je het natuurlijk altijd aanvragen in het Savegame Aanvraag Forum. Probeer eens de andere kant op te 'burnen' met je auto. Misschien dat dat lukt. Veel Succes met de Driving school verder Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Hoiik kan het eerste truukje van de driving school niet halen als ik W en S tegelijk indruk maakt de pc een piepgeluidje.. Je moet de beide pijltjes toetsen indrukken om een draai te maken. De toesten waarmee je de auto bestuurd. Je moet eerst de bovenste en dan snel de onderste indrukken, daarna kun je op de toests van links of rechts drukken. dat moet jezelf maar even bekijken! Bewerkt: 17 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ja maar als ik dat doe gaat de computer piepen.. en vorige keer dat ik GTA speelde (een jaar geleden) kon ik het wel Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Dit heeft te maken met een instelling van Windows of het toetsenbord over meerdere knoppen tegelijk. Ik kijk nog even of ik kan vinden hoe je deze instelling veranderd. Is het nog dezelfde toetsenbord als een jaar geleden? Zo ja, dan weet ik geen oplossing. Bewerkt: 17 juli 2006 door HerrieM Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ja het is hetzelfde toetsenbord alsvorig jaar Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dan moet je eens kijken of je nieuwe software/drivers voor het toetsenbord kunt installeren. (kijk eens bij de site van de fabrikant). Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Maar het ligt volgensmij aan GTA zelf want vorige keer kon ik die missie wel halen. moet ik misschien wat knoppen veranderen bijv space = handbrake ofzo ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Maar het ligt volgensmij aan GTA zelf want vorige keer kon ik die missie wel halen.moet ik misschien wat knoppen veranderen bijv space = handbrake ofzo ? Als het goed is, is spatie standaard al ingestelt. Mocht dat niet lukken? Dan zou je even GTA_SA.set moeten verwijderen uit Mijn Documenten. Dan staan alle instellingen weer goed en kun je zoals je gewend was wel zo spelen. Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb restore defaults gedaan maar dan werkt het nog niet.. oja en mijn geluid op gta sa doet het soms niet.. het valt deheletijd weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.