rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Heey. Vlak na de missie in Los Santos, als je hem hebt uitgespeelt, kun je teritory overnemen en behouden. Nou, toen ik eenmaal mijn game had gesaved en de volgende dag weer wou spelen, was mijn teritory weg!! ik kon ook niets meer veroveren ! heel vreemd! Nu ik in San Fiëro ben aangekomen kan ik het nog niet! Wie kan me helpen? Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Eenmaal uit LS kan je niet meer veel in LS doen. Speel gewoon de storyline verder totdat je bij LS uitkomt. Hier moet je weer gang terrorities overnemen, omdat in de tussentijd anderen daar bezig geweest zijn. Daar kun je niets tegen doe. Dat hoort nou eenmaal zo Reageren
Svenie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dit is helemaal niet erg. De teritory's komen wel weer terug na de missie Home Coming. Nu zijn ze er niet meer, omdat Sweet in de gevangenis zit en de Grove Street Homies zich schuil houden. Als je even naar Los Santos rijdt, dan zie je dat het gehele gebied nu in de handen is van de Ballas. Reageren
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 oooh..! oke ! Bedankt jongens Ik kan er weer tegen aan! top! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.