Jump to content

2 savegames voor ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,ik heb een vraagje.

Ik weet niet echt of het hier ergens hoort te staan maar ik vondt bij de hardwareproblemen het geschikte.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niets gevonden,als er toch al zoeen topic bestaat sluit je dit topic maar.

dan komt nu de vraag:ik heb gta sa voor de ps2 en heb altijd al 1 savefile gehad.ik heb perongeluk de riotcheat gebruikt en dan gesaved.ik wil dus een 2de savefile aanmaken voor san andreas.als ik op new game "klik"(ik weet niet hoe je dit zegt voor op de ps2)komt er te staan dat dan mijn huidige gta savefile verloren gaat.dus mijn vraag is of je in mijn geval nu nog een nieuwe savefile kunt aanmaken zonder dat ik een nieuwe memorycard moet kopen.

b.v.d.

MM :cya:

Geplaatst:

Blijkbaar is je memory-card dan vol, want hij zegt dat als je een nieuwe game wilt starten, hij de oude dan gaat overschrijven. Dat betekend dus dat je de oude game kwijtraakt, omdat er anders niet genoeg ruimte is op de memory-card. Ik denk, dat als je meer savegame's wilt. je een nieuwe memory-card zult moeten kopen, die wat groter is dan je vorige.

Het kan ook zo zijn dat je hem op een ander slot op moet slaan. In totaal zijn er acht sloten voor dus in totaal acht savegame's. Als je dan je nieuwe game saved op een ander slot, dan overschrijft hij de oude game niet. Ik weet niet of dit bij jouw werkt, want als de memory-card volzit kan dit natuurlijk niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb al dingen zitten wissen op mijn memory card zodat er meer plaats was voor de savefile.

maar dat mijn memory card vol is denk ik niet want er staat niet meer dan zoeen 15 dingen op hoor.

Hoe begin je dan op een van de 8 slots??Hier staat bij mij nog niks want ik heb(zoals ik al in mijn vorige bericht heb gezegt)alleen maar opgeslagen op slot2.en ik zou niet graaag helemaal opnieuw beginnen van het begin af aan nu ik al terug in los santos zit.en een nieuwe memory card,,daar heb ik ook geen zin in om alleen voor gta 30€ te gaan betalen.

@froodoo:heb jij gta op de ps2? anders kun jij het ook eens proberen of het bij jou lukt.

greetz

MM :cya:

Bewerkt: door megamaggot
Geplaatst:

ik heb SA ook op de ps2 en volgends mij zegt hij als je een nieuwe game maakt niet dat je savefile verwijdert wordt maar dat alles wat je nog niet opgeslagen hebt verwijderd word dus als je een missie gedaan hebt en je hebt niet opgeslagen is alleen die missie weg en niet je hele spel. jij hebt je huidige file op slot 2 staan dus dan moet je alleen zorgen dat je een new game op een ander slot opslaat dus op 1,3,4,5,6,7,8 of 9

Geplaatst:

ja vercetti je hebt gelijk,ik had het niet goed gelezen :$ en ik dacht dat dan je hele san andreas overgeschreven werdt.ik zette dit hier omdat ik niet helemaal opnieuw wilde beginnen.Hier mag dus eigelijk een slotje op.

greetz,MM :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...