Jump to content

Grote crisis!


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

hallo allemaal,

na maanden zoeken naar de map die er voor zorgt dat mijn pc de hele tijd een schijfcontrole uitvoert... heb ik hem eindelijk gevonden.

het is de volgende map: InstallShield Installation Information, daar in zit de volgende map: {4B35F00C-E63D-40DC-9839-DF15A33EAC46}

ik wil de gehele map: {4B35F00C-E63D-40DC-9839-DF15A33EAC46} maar hij bevat 0 bytes.

als ik hem probeer te verwijderen krijg ik het volgende bericht:

ergefouhp5.png

maar de map bevat 0 bytes.

waarschijnlijk is dit bij mij ook de map die een lek in het bestuingssysteem heeft gemaakt waardoor ik om de zoveel tijd in 1 keer 100 of meer spyware op mn pc heb zitten. dit merk ik zelf niet want mn pc is er niet langzamer van geworden. maar ik wil het graag weghebben!

Kan iemand mij AUB helpen?

ik kan hem ook niet openen :( dan staat er: de map is beschadigt

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat klopt maar het staat in application data en het zorgt ervoor dat mn hele pc naar zn grootje gaat :-(

misschien helpt het als ik het met een virus verwijder?

@echo off enzo

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Installshield is een programmatje volgens mij. Bijvoorbeeld als je iets wil verwijderen maar er staan geen unistall bij. (In de map niet en bij Alle Programmas niet) dan ga je naar Configscherm -> Software en dan zie je het programma daar staan. Dan druk je verwijderen en dan opent hij Installshield (het programma van dit topic) Deze map moet je dus niet verwijderen of je kan veel dingen er niet afgooien!

Link to comment
Delen op andere websites

Installshield is niet van Microsoft maar wordt ontwikkeld door Macrovision. Installshield is zoals de naam eigenlijk al deels zegt. Een installatie-programma. Dit is gewoon een programma die de installatie's van andere programma's verzorgt. En natuurlijk ook de deïnstallatie. Als het je al was gelukt met verwijderen dan kon je mogelijk last krijgen van Installshield installatie die iets zoekt maar niet kan vinden steeds als Windows start. De oplossing op het probleem weet ik niet :D .

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar het is een map... waar niets in staat.. in application data... die niet te verwijderen valt maar wel te knippen, ik kan hem ook niet verwijderen via knippen :N het is een rare map. ik snap er niets van, misschien is het een virus? of een map die de basis is van een hacker? of wat het dan ook is

en het is instalshield niet.. maar: InstallShield Installation Information

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk door beschadigingen op je hardeschijf.

Gebruik Windows Foutcontrolle en scan je hele hardeschijf uitgebreid en laat meteen alles repareren.

Heb je deze map in een of andere temp map gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Download een shredder die je map wist en ook ervoor zorgt dat je hem niet mer terug kunt halen

Dat is af te raden. Je moet eerst weten wat er in de map zit. Misschien is je HD wel zo beschadigd dat hij niets toont. Deze map is waarschijnlijk of een of ander temp iets wat je zo kan verwijderen of een belangrijk registry van een programma of spel wat je absoluut niet moet verwijderen, maar moet repareren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt af te raden, ik zeg het nou nog maar een keer, weet je niet wat voor map het is van wat, verwijder het dan niet zonder het te weten. Dit kan wel eens een belangrijke besturingsmap of dergelijke wezen, ga er dan niet aan zitten, probeer eerst het met oplossingen op te lossen (door bijvoorbeeld een programma die fouten vind Zie: => Regseeker).

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer ook het Programma CCleaner, DIt programma repareert fouten in je systeem, ook register fouten. Dit zal moeten werken.

1 Ding, ga niet knoeien aan die map door bijvoorbeeld Knippen, of naam wijzigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...