Jump to content

100%

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee die horen er niet bij, als je wilt weten wat je allemaal moet halen voor de 100% moet je hier kijken, daar staat alles ;)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Jazeker tellen die!

Je moet ze alle 100 hebben gehaald voor ong.10% volgens mij...

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Geplaatst:

Om Typhoons antwoord even te versterken, de Unique Jumps tellen niet voor de 100%. Zie ook de 100% Cheklist uit Typhoon's post. Het staat nu 2-2 (2 denken van wel, 2 denken van niet :puh: ).

Geplaatst:

Ik denk juist van wel. R* heeft denk ik niet voor niets die unique jumps erin gezet, op het geld na dan!

Geplaatst:
Ik denk juist van wel. R* heeft denk ik niet voor niets die unique jumps erin gezet, op het geld na dan!

TcT MafIosO, aan vermoedens hebben we niets. Het is een feit dat de unique jumps niet nodig zijn voor 100%, zoals al door twee ervaren leden is aangegeven.

Geplaatst:

Ik heb ze zelf meerdere malen gedaan om de beschrijving op WikiGTA te krijgen en neem het maar aan van een oud schaap :D : je hebt ze niet nodig om de 100% te halen. Ze zijn leuk om te doen, ze leveren bijzonder lekker geld op, maar ze hoeven echt niet. Dit overigens in tegenstelling met GTAIII en Vice City. Daar zijn ze juist wél nodig :Y

Geplaatst:
Ik heb ze zelf meerdere malen gedaan om de beschrijving op WikiGTA te krijgen en neem het maar aan van een oud schaap :D : je hebt ze niet nodig om de 100% te halen. Ze zijn leuk om te doen, ze leveren bijzonder lekker geld op, maar ze hoeven echt niet. Dit overigens in tegenstelling met GTAIII en Vice City. Daar zijn ze juist wél nodig :Y

In LIberty City Stories ook hoor :puh:

>>> Door GTA-Sheep: hihi, misschien wel, maar die heb ik natuurlijk niet...geen idee dus :)<<<

Geplaatst:

Als je een savegame gestart heb, ga je terug naar het meu, dan naar stats en dan misc. Hier staat als eerste Progress Made:

Dat is hoeveel procent je hebt.

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel procent ik al heb?Ik heb GTA:San Andreas op de PS2. :Y

@Natasja24 ik dacht bij settings op het pause menu en dan misc ongeveer :)

Bewerkt: door ICE BANANA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...