Jump to content

100%

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel procent ik al heb?Ik heb GTA:San Andreas op de PS2. :Y

HerrieM:op de ps2

@Natasja24 ik dacht bij settings op het pause menu en dan game ongeveer :)

Maar HerrieM heeft het juist hoor. Het staat bij het pauze menu, dan naar 'Misc' gaan en dan kijkenbij 'Progress Made'. Daar staat in procenten uitgedrukt hoever je al zit in SA. :)

Geplaatst:
Ik denk juist van wel. R* heeft denk ik niet voor niets die unique jumps erin gezet, op het geld na dan!

*coz heeft 100% ... telt NIET mee

Geplaatst:

dan nog een vraag: :Y ik heb die race gedaan bij los santos forum ofzo dat je die 12 rondes moest halen ik stond 1.Maar als ik er nu weer in ga staan er weer 12 rondes moet je die nog een keer halen ofiets? :?

Geplaatst:

Nee hoor als je die race in het 8-track stadion bedoelt niet.

Want je hoeft die race maar een keer te winnen en als je dan weer naar binnen gaat begint ie weer opnieuw.

Dat hebben ze gedaan omdat mensen het misschien leuk vinden om daar te racen.

En dan kunnen ze het nog een keer doen.

Als je de race hebt gewonnen staan er als het goed is een hotring racer en een monstertruck buiten bij het stadion.

Geplaatst:

Yep die staan er:Dmaar ik vind het niet leuk hoor om hem nog een keer te doen 12 keer rondjes rijden hihihi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...