rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Hallo iedereen Ik zou graag Gta2® weer eens online willen spelen, maar ik ben vergeten hoe je je poorten open zet als je Gta2® online wilt doen! Ik heb overal gekeken maar zonder suc-6 zou iemand me kunnen helpen? ps: kan diegene ook een tut voor mij willen uitstellen? Greetz rems GTA ( Of hoef je bij gta 2 geen poorten open te zetten? Bewerkt: 17 juli 2006 door rems GTA Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Voordat je poorten gaat openen, zou ik eerst proberen de virusscanner en firewall uit te schakelen, vaak lukt het dan al. Als je een router hebt, moet je soms poorten openen om met programma's online te gaan. Je kunt dit doen in het menu van je router. Hoe dit precies in zijn werk gaat, verschilt per router. Op PortForward.com staat voor heel veel routers een (Engelse) beschrijving over het openen van poorten. Als eerste zoek je je merk en type router op, daarna zoek je in de lijst die dan opent "Grand Theft Auto Multiplayer" op. PS: Wie o wie wil dit topic verplaatsen naar Computer Talk? >>> Door .Levi.: Ik <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.