Natalie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Hallo, Ik heb gta san andreas op de ps2. Ik krijg van mijn mama het ook op de pc is dit de moeite waard ? Ik hoor dat je op de pc er meer mee kan doen niet ? Natalie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ja, het is zeker de moeite waard. Je kunt hem kopen voor €30,=. Maar dan kop je versie 2, en daar heb je eigenlijk niets aan omdat: Je kunt niet mods installeren. Maar als je een downgrader gebruikt dan verlaag je de versie van het spel naar versie 1. Dan kun je veel meer, mods erin zetten (het spel bewerken naar wta je wilt) en multiplayer spelen onlnie. Dus tegen vrienden enzo, dat kan erg leuk zijn. En tenslotte, de storeline missies zijn hetzelfde als op de PS2 maar dan wat leuker vind iik. Het richte ngaat makkelijker en alles loopt soepeler vind ik. Vergeet niet, dat je PC het spel wel kan draaien. Daarvoor heb je de minimum systeemeisen nodig en dan zijn deze: Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Om achter je systeemeisen te komen, dan moet je naar Start > Uitvoeren > dxdiag (invoeren). Dan krijg je een lijst en kun je achter je Systeemeisen komen. Als je daarachter bent en je PC kan het makkelijk draaien moet je het kopen. Natuurlijk kun je ook eerst even proberen door het spel uit de bieb te lenen of van een vriendje. Veel plezier en succes met je beslissing, ik vind het zeker de moeite waard! Bewerkt: 17 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Natalie Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 even een vraagje je zegd dat die 30€ kost maar dan kon je dingen niet ofwat bedoel je er is toch maar een soort gta san andreas dat je kan kopen ? Reageren
Goliat Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Volgens mij kun je op de PC versie heus wel modden, alleen zit er een hot coffee mod blokker op. Over de Hot Coffee mod mag ik eigenlijk niet zoveel zeggen omdat deze door Rockstar verboden is. Ik kan je wel zeggen dat het een soort patch is die verborgen sex scenes te voorschijntoverd, gemaakt door een admin op dit forum. Modden kan dus wel, mods kan je vinden bijvoorbeeld in de download data-base van GTAgames.nl vinden. Succes ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.