Jump to content

help missie

Recommended Posts

Geplaatst:

wie weet hoe ik die missie haalt waar bij je auto moet ophallen en moet ombouwen en dan ergens bij een trein station aan een wedstrijd moet mee doen

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt vast de missie 'Cesar Vialpando'. Met deze missie hebben inderdaad veel mensen problemen.

De enigste tip die ik je kan geven is: oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Na een tijdje moet het wel lukken. Zo niet, dan kun je altijd nog je savegame posten in het savegame aanvraag fora. Dan wil ik of iemand anders van het forum hem graag voor je halen, indien je hem voor de PC hebt. ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

ps:de missie is van ryder en heet:Home Invasion

dacht ik

dat is het probleem ik heb hem voor de ps2

Ik denk niet dat het Home Invasion is. :N Bij Home Invasion moet je dit doen:

In deze missie moet je wapens gaan stelen. Doe dit niet zoals normaal (met hevig geweld), maar deze keer breek je in.

Voor deze missie heb je 8 minuten de tijd. Rij zo snel mogelijk naar het huis toe, pak zo snel mogelijk de 6 kratjes en ga terug naar een garage waar je de spullen dropt. Het hoeven er overigens geen 6 te zijn, je kan er ook gewoon 3 stelen en in het busje stappen. Overigens mag je bij de missie niet te veel geluid maken, anders wordt de bewoner wakker. Ga dus over in 'crouch-mode', zoals uitgelegd in de missie zelf. De balk mag één keer volkomen, de bewoner denkt dan nog een droom te hebben over Viëtnam, de keer erna zal hij echter met een shotgun op je afkomen, en je kan maar één kogel overleven.

Dit lijkt niet echt op de beschrijving die je gaf van 'auto ombouwen en aan een wedstrijd meedoen'.

Ik weet bijna zeker dat het Cesar Vialpando is, zoals Bling al zei. Dat is namelijk de enige missie waarbij je aan een wedstrijd bij het station mee moet doen. Ik heb nog wel een tip voor je: Zet zo min mogelijk geld in. Volgens mij zijn de prestaties van je tegenstander dan minder goed, en kun je makkelijker winnen. :) Maar dit weet ik niet meer helemaal zeker, het is al best lang geleden dat ik Cesar Vialpando voor het laatst gespeeld heb. Maar je kunt het altijd proberen. ;)

Succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

De missie heet Cesar Vialpando.

Hier zijn er al veel topic's van gemaakt en er zijn geen tips voor.

Je kunt alleen blijven proberen tot het lukt.

Ik raad je aan: Oefen heel goed en na elke oefening ff kijken of het je lukt dus doe dan na elke Oefening de missie. Bij mij is het gelukt na 8 keer Training :Y

Suc6!

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Bewerkt: door Curtis Jackson
Geplaatst:

Steel een Lowrider, zo heet de auto(s) en Oefen dan een kwartier-20 min.

En doe dan de Missie, het zou een paar keer mislukken maar na een tijdje haal je hem wel.

Geplaatst:

Of post je Savgame naar het SaveGame Fora, dan zal iemand hem wel voor je halen...

sorry voor de dubbelpost :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...