GewoonMarco Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Hallo, Toen ik laatst sa-mp speelde zag ik op het vliegveld in de woestijn een hangar, toen ik er naartoe liep ging en de deuren open, als ik binnen sta gaan de deuren niet terug dicht, is het mogelijk om de deuren terug dicht te laten gaan, en hoe moet ik dat dan maken, en kan je via de MTA:SA map editor misschien ook zulke automatisch dicht-gaande deuren plaatsen? Marco. Reageren
Azer Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 is het mogelijk om de deuren terug dicht te laten gaanNee, dit is een singleplayer element (misschien wel te doen via SCM, maar niet mogelijk met de huidige SA:MP).Grote kans dat die deuren in de mapeditor van MTA:SA zitten, alleen bewegend zal je ze niet krijgen Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Waarom kan je de deuren in de MTA:SA map editor niet verplaatsen ? Marco. Reageren
Azer Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Waarom kan je de deuren in de MTA:SA map editor niet verplaatsen ?omdat MTA op het moment nog geen bewegende objects ondersteunt. Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Komt er ooit nog een versie van MTA waar wel bewegende deuren inzitten? En het mta team werkt nu aan de DeatchMatch versie en daar zit waarschijnlijk toch geen map editor bij. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 omdat MTA op het moment nog geen bewegende objects ondersteunt. Jawel hoor alleen blijkbaar geen deuren. Plaats maar eens eeen hidden package van vice city. Die draait bij mij gewoon. Alleen dingen van San Andreas draaien niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.