riaz Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 er staat op een site ''Een standaard voorbumper kost $970, voor in GTA: SA valt dit reuze mee, toch? Dit is echter niet alles, kijk eens naar het volgende feature-update lijstje: - Je kan andermans auto wegslepen met de sleepwagen - Alcatraz zit nog niet in het spel, wellicht werken ze hier nog aan - Auto's in garages zullen verdwijnen, maar niet zonder reden. De politie heeft ze in beslag genomen, dus als je je auto kwijt bent weet je waar je het terug kan stelen (bij de lock-up ja) - Politie achtervolgt ook andere misdadigers, met name in San Fierro - Je kan in elke stad vele gebouwen e.d. kopen - De Golden Gate Bridge heet in GTA: SA de Garden Bridge - Er is een park met de naam Garcia Park - Je kan de Chinese/Japanse vechtkunst leren door naar de Dojo gym te gaan. Door "Ja" en "Nee" te beantwoorden voer je een gesprek - Door te trainen leer je nieuwe technieken die je toe kan passen, hiermee vervang je oude technieken. Maximaal kan je 3 technieken tegelijk beheersen - Cesar is de vriend van Kendall (zus van C.J.) - Er is een autogarage met de naam "Ottos Autos" - Hoe meer je traint met zwemmen, des te langer je het vol kan houden - Je kan over hekken klimmen'' ik weet niet of het waar is maar er staat daartussen - Auto's in garages zullen verdwijnen, maar niet zonder reden. De politie heeft ze in beslag genomen, dus als je je auto kwijt bent weet je waar je het terug kan stelen (bij de lock-up ja) dus dat betekend als je je mooie auto weg zou zetten in je garage dat ie weg zou zijn...is dit waar?of heb je nou grote pech... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Uhm... Dit is nogal... oud nieuws, zeg maar . En het lijkt me HEEL sterk als ze nu nog aan Alcatraz werken, het spel is namelijk al uit :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 daar heb ik het ook niet over ik heb het over doe gargage en niet over dat andere... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 en dat de politie ook wagens weg sleept heb ik tot nu toe nog niet gezien . maaar waar haal je zon sleepwagen? zo fucking groot . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Meestal zit die bij de Los Santos Dock.. Of langs het vliegveld :rolleyes: .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 klopt, maar enig idee hoe je dan autos kan optakelen? Is me nml nog niet gelukt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.