EdDyGtA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Kan iemand mij helpen, 'k heb vandaag GTA:SA gekocht en thuis geinstaleerd, start vervolgens de game op en krijg dit "Original disc could not be found or authenticated". Ben zelfs nog teruggegaan naar de winkel maar daar werkt ie gewoon, 'k weet niet wat ik verder moet doen, en kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de game gewoon weer te laten werken of wat de fout eventueel kan zijn B.V.D EdDyGtA K heb vroeger al GTA SA gehad, maar dat was een copietje en nu heb k heb ik dat spel origineel gekocht,Heeft dit er ook wat mee te maken. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Je kunt altijd proberen om de game een keer opnieuw te installeren, dat helpt soms wel. Kijk ook even of de DVD is beschadigd. En als je hem net hebt gekocht, kun je hem toch nog wel ruilen voor een andere? Reageren
EdDyGtA Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb hem al 2X opnieuw geinstaleerd en dat werkt ook niet, hij is nieuw en hij is absoluut niet beschadigd. En ruilen heeft geen zin want dan krijg hetzelfde. Bedankt Froodooo, groetjes EdDyGtA. Reageren
Gamer222 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb precies hetzelfde probleem ik heb alles al geprobeert en hij doet het nog steeds niet Bewerkt: 21 oktober 2006 door Gamer222 Reageren
Preddy Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Paar dagen geleden was iemand met hetzelfde probleem. Zie deze post voor een mogelijke oplossing. Reageren
gert11 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Die patch werkt egt ik was degene met t probleem en hij werkt helemaal toppie nu, nogmaals bedankt preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.