Planlos Ultra Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb net fifa 06 gekocht en nu wil ik een taal encomp kiezen maar het gaat allemaal supersnel alle talen vliegen voorbij. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dan moet je misschien de snelheid in game terug zetten naar normaal bij de opties. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Maar dat helpt niets ik heb het al geprobeert. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Je bedoelt denk ik dat hij steeds van taal naar taal gaat. Hiervoor kun je een patch downloaden die dit probleem als het goed is helemaal verhelpt. Het probleem is waarschijnlijk dat jouw toetsenbord op een USB aansluiting zit, en dat brengt dus problemen met zich mee. Maar in ieder geval is de patch hier te downloaden. Bewerkt: 17 juli 2006 door Froodooo Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Bedankt de patch heeft echt geholpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.