Dx11 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb heel lang geleden een mod geinstalleerd zodat als ik met mn sniper op een auto schiet de auto gelijk ontploft, nou vroeg ik me af of je met de "normale" sniper mensen uit de auto kan schieten dus door het raam want met die mijne gaat dat dus nooit omdat de auto dan gelijk opblaast... nog 1 vraagje, kan je banden lekschieten en zoja waarmee? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Nee je kan niet door een raam van een auto het hoofd er af schieten, en nee je kan niet de banden lek schieten, deze 2 dingen zit er pas in Vice City in. Reageren
VforV Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij kan je geen mensen uit de auto schieten (door het raam), tenminste, het is mij in ieder geval nog niet gelukt. Dit werd pas mogelijk in GTA Vice City. Je kan ook geen banden lek schieten, dit was eveneens pas mogelijk vanaf GTA Vice City. Edit: Typhoon was me voor... Bewerkt: 17 juli 2006 door VforV Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ok bedankt, want ik begon er al over te twijfelen om de oude sniper terug te zetten maar dat hoeft dus niet, bedankt iedereen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.