nick11123 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ik heb denk ik de verkeerde scripts van KAM of niet tenminste de rest ziet er allemaal hetzelfde uit die andere ook gebruiken maar als ik die Collision script wil gebruiken ziet hij er anders uit er staat niet z,n ding onder en ik heb die tut van Blaster27 gezien met dat model in Gta Vice City zetten maar daar staan van die dingen ofsoiets onder en ook geen export knop of ik snap het gewoon niet en er staat ook bij dat menutje staat er SA animation ofsoiets en die werkt niet maar heb iemand mischien vast de echte of die iedere modder gebruikt de scripts van KAM Alvast Bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik denk wel dat hij goed is. Het zou natuurlijk best kunnen dat hij er anders uit ziet, maar anders had je denk ik ook al wel een foutmelding gehad. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Het is geen verkeerde col script, je kan er gewoon je col mee maken. Als je er col3 mee wil maken zul je ff de colleditor2 van Steve-M moeten gebruiken om je col naar col3 te converteren . Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Oke dus dat was het wat iik in die tut zag dus dat mis ik niet oke maar zo ziet miijn menu eruit: en als ik op de knoppen mat Animation klik dan zegt hij please Re-install the scripts dus ik moet gewoon wat bij downloaden ?? Bewerkt: 17 juli 2006 door nick11123 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Geen zorg, je hebt de Anination scripts niet nodig. Tenminste, ik heb ze nog nooit gebruikt, niet eens geprobeerd ze te openen . Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Bedankt !! maar kan iemand de Colle Editor ofsoiets voor me uploaden alvast bedankt EDIT: laat maar ik heb alle script al dit topic mag wel rusten Bewerkt: 19 juli 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.