DJ-TQM Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Jullie vroegen je vast af waarom TQM opeens veranderde in DJ-TQM? Dit is het antwoord: Na maanden werk heb ik mijn eerste album vol met beats af: BEATMIX Hij is gratis te downloaden op deze site: http://rapidshare.de/files/24186760/DJ_TQM...s_ooit.zip.html Voor de mensen die niet weten hoe rapidshare werkt - klik op de link, - klik dan op free - je moet nu even wachten, een timer telt af - vul de code in de box - klik op downloaden, en veel luisterplezier! Heeft iemand rates? alvast bedankt! m.v.g. DJ-TQM Bewerkt: 17 juli 2006 door DJ-TQM Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb ze allemaal een klein beetje zitten beluisteren, en ik moet zeggen dat ik de eerste van de lijst wel het leukste vindt. Verder moet ik zeggen dat het werk wat je erin hebt gestoken niet voor niets is geweest, want voor zo'n eerst album is het helemaal niet slecht, ik vind het best wel leuk. Complimenten! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Bedankt voor de rate, zijn er nog meer mensen? -- Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Beat 1 is lekker relaxed vind ik en dat maakt hem zo mooi. De rest is biijna even mooi. Maar toch goed gedaan Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 MAN!!! Perfecte beats! 3 en 14 waren erg chill... 0 ook en man!! het enige wat ik jammer vind is dat ze lang duren en er op den duur geen variatie meer in zit.. dit kunnen rappers ofzo gebriken! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Werkelijk prachtig gedaan Het homiesclub lied dat je vroeger gemaakt had vond ik toen ook al zo geweldig. Volgens mij ga je hierin ooit nog eens een echte carriere tegemoed Succes DJ-TQM TheGuardian Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Bedankt voor jullie reacties (beetje laat, maar ik was op vakantie) Het is geen bump, er kan nog steeds gereageerd worden Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Oké, ik vind Beat 10 persoonlijk de beste Reageren
King Room Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 WooW... Nice Mister DJ!! Track: 2, 4, 7, 8, 9, 11, 12, 14.. Dat zijn de tracks die ik Relaxed vindt... Dat begin stukje van Track 9 Die vindt ik vet chill.. Ga zo door Mister DJ.. PEACE!! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Best goed ja, maar het is voor 1 minuutje leuk om teb horen, maar dan blijft het bekannt het zelfde. Maar echt goed!! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Wat heb je gebruikt om de beats te maken?? Verder: Erg leuk allemaal,ik ben ze nog allemaal aan het luisteren.. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Fruityloops, Net een echte studio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.