brouwerpower Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 installer ma het lukt niet om mods te installeren wie kan me info geven? Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Je kan de Mod(ificatie) installer 'hier' downloaden, maar het is wel de directe download- link. Het zit in een Zip (Winzip) bestand deze moet je uitpakken met het programma Winzip. Deze kun je downloaden op Winzip.com. Pak het winzip pakket uit en druk op 'San Andreas Mod Installer.exe' de instalatie procedure zal nu beginnen, druk gewoon constant op 'Next' en op een gegeven momment op 'Finish'. Dan zal er een nieuw pictogram op je bureaublad staan; genaamd: 'San Andreas Mod Installer'. Klik daarop en het programma zal zichzelf starten, je krijgt dan een scherm te zien. Druk dan op 'Install mod' en dan krijg je weer een nieuw scherm te zien. Kan naar het vak Mod Location. Zoek daar de mod bestanden op bijvoorbeeld de .zip of .rar die je van een site hebt gehaald. Druk dan op Continue en de Mod(ificatie) zal als het goed is geinstaleerd worden. Ik heb hetzelf nog neit geprobeerd, omdat ik niks wil aanpassen aan mijn GTA San Andreas. Nog een weet voor je mischien, als je gaat Modden, maak dan twee GTA San Andreasen aan. Dit voorkomt problemen, je maakt twee San Andreasen heel makkelijk aan je gaat naar de map: 'Program Files > Rockstar Games' daar vind je de map; 'GTA San Andreas' druk daar met je rechter muisknop en en klik op Copy of Kopier (CTRL + C). Dan druk je gewoon op Kopieren en je zult een tweede San Andreas krijgen, maar zorg er wel voor dat je de originele map even een andere naam geef bijvoorbeeld 'GTA San Andreas 2'. Dan heb je ook nog de Image- tool dit is een programma waarmee je in de GTA3.img kan kijken. De GTA3.img is een bestand waar alle textures geplaatst kunnen worden. Het is een heel handmatig process, want je moet alle bestanden die je bijvoorbeeld van een site download handmatig plaatsen. Gelukkig is het helemaal niet moeilijk, maar toch raad ik je de 'San Andreas Mod Installer' aan, want deze is toch een stuk betrouwbaarder. Onze eigen Jarno heeft een programma gemaakt genaamd MultiIMG hiermee kun je in het Nederlands te werk gaan. Je download dat programma 'hier' je moet je daarnaast wel even aanmelden of registreren op GTAGames, want dat hoort bij dit Netwerk. Het werkt heel makkelijk je opent de GTA3.img en je zult een hele lijst krijgen met DFF's en TXD's. Je plaatst de bestanden die je wilt modden gewoon in dat programma en ze zullen overschreden worden als ik me niet vergis. Mocht er nog iets wezen wat niet werkt meld het dan maar even dan zal ik het voor je uitzoeken, maar ga er maar vanuit dat het meestal wel zal werken met de San Andreas Mod Installer. Verder wens ik je veel succes en natuurlijk plezier! Bewerkt: 17 juli 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) installer ma het lukt niet om mods te installeren wie kan me info geven? Mods instaleren? Dit kan op 2 manieren, via de IMG Tool. Dan moet je alles met de hand doen, en met de San Andreas mod installer. De IMG tool is vrij onhandig als je er nog nooit mee gwerkt hebt. Je moet pakjes uitpakken, verwijderen, toevoegen heel ingewikkeld dus. Er is en tutorial over de IMG Tool hoe je auto's instaleert. (Klik) Misschien kun je daar wat uit opsteken, als voorbeeld word VC genomen maar het kan net zo goed voor SA. Dan is er ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hoer hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die is >hier< te downloaden. Ik zal nog even wat screens posten.. Bewerkt: 17 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.