CJ-SA Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ik heb die missie dat je die geweren moet stelen al gehad enne daarna moet je kunnen inbreken toch ? maar het spel vertelde me dat je dan zoeen auto moet hebben <_< Heeft iemand enig idee waar ik die auto kan vinden/stelen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 de hoeveelste missie is het ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 uhmm ik geloof de 2de van Ryder ofzo , en daarna kun je inbreken ik kan alleen die car niet vinden :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Die auto staat bij sommige huizen. Gewoon missies doen, je komt hem vanzelf wel tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 plaatje van die auto? En als je deze auto hebt moet je zeker op R3 drukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 over wat hebben jullie het ? ps een vraagje: wanneer kan je in san fierro ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 over hoe je moet inbreken en waar je die bus kan vinden en hoe hij eruit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) hij is groot zwart , busje net weer een half uur ofzo gezocht en niks gevonden :angry: Bewerkt: 28 oktober 2004 door CJ-SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ja ik heb precies het zelfde probleem, maar bij welke sommige huisjes dan...in de ogf buurt?? die armoedige huisjes of bij dikke villa's? Als ik het weet dan zit ik iedere avond wat te jatten(in het spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 is dat die missie waar je moet inbreken, bij mij staat dat busje daar gewoon waar ik begin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Nou ik heb ff op het net gezocht en ergens zeiden ze dat hij tegenover de 1e gym staat bij een huisje (niet over het spoor) en heb dit ff gecheckt in het spel net en het klopte hij stond er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Jah en dan? , moet er dan bij een huis zo'n geel icontje staan of kan je gewoon een huis binnen gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) Nou ik heb ff op het net gezocht en ergens zeiden ze dat hij tegenover de 1e gym staat bij een huisje (niet over het spoor) en heb dit ff gecheckt in het spel net en het klopte hij stond er. Thanx ik ga het ff Checken Edit ietsje later : Klopt , Dankje Dankje dankje _0_ Ikbreken kan beginne Edit Nog ietsje later ( Na het inbreken ) Helemaal toppie (Y) ff nog uitleg : 1. Pak de Boxville ( De car , Zwart busje ) Tegenover de gym 2. Wacht to 20:00 3. In de car krijg je de message druk op r3 om te beginne met inbreken (klik op r3) ( dUh ) 4. Zoek huisjes met een gele pijl voor de deur 5. Ga naar binnen en doe je ding met Driekhoekje kunt je voorwerpen oppakken 6. breng ze naar het busje 7. Laad je busje leeg bij de pick-up Tip : Ga vooral voor Tv's en Cd's spelers deze leveren het meest op en overval meerdere huizen blijf niet in 1 huis zoeken Je krijgt 10 min. de tijd en daarna nog 5 minuten om naar de garage te rijden en je truck te legen Edit nog iets later ( nadat ik een creative bui had ) als je de car niet kunt vinden , misschien helpt dit : Bewerkt: 28 oktober 2004 door CJ-SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Wat levert een TV en Cd-speler op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 cd speler weet ik niet maar tv brengt iets van 50 tot 250(mijn ervaring) op. In de meeste gevallen 50 dat zijn de meeste tv die je vindt in de huisjes en de wat grotere meer maar echt geldscheppen is het niet als je bekijkt wat je er voor moet doen. Ga zo verder spelen en dan ff in de buurt van vinewood checken heb daar dikke kasten van huizen gezien, daar moet toch wat te halen zijn. En anders ga ik wel pimp killen. Iemand een fotootje van een Pimp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.