barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 er staat weinig om te stelen in dat huis, alleen tv's, stereo's, en video recorder's meer niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Kun je die dingen die je steelt ook in eigen huizen zetten? Want daar heb ik niets van gezien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 nee, bij mij niet, je moet dat busje naar een klein garage rijden en hem daar laten staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 :lol: bedankt na het lezen ben ik een stuk wijzer geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Je moet gewoon tijdens het inbreken heel rustig lopen en dan spullen jatten en in je auto zetten dan rijd je naar die garage die aangegeven is op de kaart en dan ga je in dat rood/roze ding staan met die wagen en dan worden de spullen automatisch verkocht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 7. Laad je busje leeg bij de pick-up leeg laden bij de pick-up??? :blink: ik dacht dat je dat zwarte busje een garage moest in rijden en eruit stappen. kan je die gejatte spullen dan ook zelf in je huis plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 je kon tog over de prijs onderhandelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nofx Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 als je gaat inbreken kun je daar veel geld mee verdienen? wil namelijk heel het eiland bezeetn met mijn gang krijg ik lekker veel geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 4. Zoek huisjes met een gele pijl voor de deur Sorry dat ik terug over dit topic begin maar ik heb eigenlijk nooit ingebroken in het begin van het spel (ik ben geen pikkedief :lol: ) maar nu ben ik alles aan het doen voor de 100% en ik ging dus eens met de zwarte boxville s'nachts inbreken... nu bij puntje 4.Zoek huisjes met een geel pijltje.. Ik vind er zo geen en kan er mij anders iemand een huis zegge of zijn dit niet altijd dezelfde?? Kun je ook inbreken in Las Venturas of San Fierro?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Bij de meeste normale woonhuizen staat wel een geel pijltje voor de deur. Inbreken doe ik eigenlijk vaak in dat straatje richting het pleintje bij je huisje in Los Santos, The Johnson House, hier staan veel huizen bij elkaar en dan heb je zo 6 duizend bij elkaar in 1 nacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Bij de meeste normale woonhuizen staat wel een geel pijltje voor de deur. Inbreken doe ik eigenlijk vaak in dat straatje richting het pleintje bij je huisje in Los Santos, The Johnson House, hier staan veel huizen bij elkaar en dan heb je zo 6 duizend bij elkaar in 1 nacht. en is dat gele pijltje te zien als je in je wagen zit of moet je eerst uitstappen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja staat dat niet bij de walktrouch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Bij de meeste normale woonhuizen staat wel een geel pijltje voor de deur. Inbreken doe ik eigenlijk vaak in dat straatje richting het pleintje bij je huisje in Los Santos, The Johnson House, hier staan veel huizen bij elkaar en dan heb je zo 6 duizend bij elkaar in 1 nacht. en is dat gele pijltje te zien als je in je wagen zit of moet je eerst uitstappen?? Dat is al te zien, vanuit je auto. Maar ook als je uitstapt, zie je de pijltjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb het gekunnen stom van mij eigenlijk e maar kan nog dienen voor andere leden misschien ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn... wie heeft dit nogal voorgehad dat die mannen daar al zaten?? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb het gekunnen stom van mij eigenlijk e maar kan nog dienen voor andere leden misschien ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn... wie heeft dit nogal voorgehad dat die mannen daar al zaten?? <_< Ja dat heb ik al zovaak gehad, gewoon naar de buren dan maar he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.