Jump to content

Vraagje inbreken

CJ-SA

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• corvie

6

• sjakie187

4

• CJ-SA

4

• TheGtaSecret

4

Je moet gewoon tijdens het inbreken heel rustig lopen en dan spullen jatten en in je auto zetten dan rijd je naar die garage die aangegeven is op de kaart en dan ga je in dat rood/roze ding staan met die wagen en dan worden de spullen automatisch verkocht!

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
4. Zoek huisjes met een gele pijl voor de deur

Sorry dat ik terug over dit topic begin maar ik heb eigenlijk nooit ingebroken in het begin van het spel (ik ben geen pikkedief :lol: ) maar nu ben ik alles aan het doen voor de 100% en ik ging dus eens met de zwarte boxville s'nachts inbreken... nu bij puntje 4.Zoek huisjes met een geel pijltje..

Ik vind er zo geen en kan er mij anders iemand een huis zegge of zijn dit niet altijd dezelfde?? Kun je ook inbreken in Las Venturas of San Fierro??

Delen op andere websites

Bij de meeste normale woonhuizen staat wel een geel pijltje voor de deur. Inbreken doe ik eigenlijk vaak in dat straatje richting het pleintje bij je huisje in Los Santos, The Johnson House, hier staan veel huizen bij elkaar en dan heb je zo 6 duizend bij elkaar in 1 nacht.

Delen op andere websites

Bij de meeste normale woonhuizen staat wel een geel pijltje voor de deur. Inbreken doe ik eigenlijk vaak in dat straatje richting het pleintje bij je huisje in Los Santos, The Johnson House, hier staan veel huizen bij elkaar en dan heb je zo 6 duizend bij elkaar in 1 nacht.

en is dat gele pijltje te zien als je in je wagen zit of moet je eerst uitstappen??

Delen op andere websites

en is dat gele pijltje te zien als je in je wagen zit of moet je eerst uitstappen??

Dat is al te zien, vanuit je auto. Maar ook als je uitstapt, zie je de pijltjes.

Delen op andere websites

ik heb het gekunnen :D stom van mij eigenlijk e maar kan nog dienen voor andere leden misschien :puh: ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn... wie heeft dit nogal voorgehad dat die mannen daar al zaten?? <_<

Delen op andere websites

ik heb het gekunnen :D stom van mij eigenlijk e maar kan nog dienen voor andere leden misschien :puh: ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn... wie heeft dit nogal voorgehad dat die mannen daar al zaten?? <_<

Ja dat heb ik al zovaak gehad, gewoon naar de buren dan maar he ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...