TheGtaSecret Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ja dat heb ik al zovaak gehad, gewoon naar de buren dan maar he ja maar ja tkon zijn da da niet klopte hé Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 waar staat het busje: Los Santos San Fierro Las Venturas: Reageren
Aedon Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 ik heb het gekunnen stom van mij eigenlijk e maar kan nog dienen voor andere leden misschien ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn... wie heeft dit nogal voorgehad dat die mannen daar al zaten?? <_< Ja dat heb ik al zovaak gehad, gewoon naar de buren dan maar he ik doe het zo: ik pak mijn shotgun en kga binnen als er zitten knal ik ze af en ga direct erug buiten en daarna weer naar binnen en ge moogt zoveel noise maken als ge wild want ze zijn toch dood B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 ik had een paar huizen al leeg geroofd maar dan gij ik in een huis waar zo groene bendeleden zaten en die begonnen op mij te schieten en ik moest binnen de 10 seconden buiten zijn Als je een huis naar binnen gaat en je ziet dat er mensen in de woonkamer zitten. Dat hoeven niet altijd ''groene mannetje's'' dat zijn de Orange Groove Familie. Maar er kunnen ook Ballas in de kamer zitten. En ook gewoon een vrouw. Maar er ligt bijna altijd wel wat mensen op bed te slapen. Reageren
corvie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Kan je dan gewoon bij alle huizen naar binnen als je in dat busje rijdt. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Kan je dan gewoon bij alle huizen naar binnen als je in dat busje rijdt. nee niet alle, je moet naar huizen kijken met een geel driehoekje ervoor dan kun je erin, pas op er kunnen soms mensen gewoon tv kijken als je binnenkomt dan dus snel weg! Reageren
Aedon Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Kan je dan gewoon bij alle huizen naar binnen als je in dat busje rijdt. nee niet alle, je moet naar huizen kijken met een geel driehoekje ervoor dan kun je erin, pas op er kunnen soms mensen gewoon tv kijken als je binnenkomt dan dus snel weg! zo als ik al reeds gezegt heb is het beter als je ze afknalt dan terug naar buiten ,dan wéér naar binnen en dan moete meestal niet letten op noise Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Kan je dan gewoon bij alle huizen naar binnen als je in dat busje rijdt. nee niet alle, je moet naar huizen kijken met een geel driehoekje ervoor dan kun je erin, pas op er kunnen soms mensen gewoon tv kijken als je binnenkomt dan dus snel weg! zo als ik al reeds gezegt heb is het beter als je ze afknalt dan terug naar buiten ,dan wéér naar binnen en dan moete meestal niet letten op noise klopt ja, dat is trouwens mijn tip bij alle overvallen. Maai eerst de bewoners neer, vlucht dan binnen 10 seconden naar buiten en ga dan weer naar binnen: dan kan je tenminste opschieten met roven in plaats van dat irritante sluipen... Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Dat is supermakkelijk je krijgt die bak van smoke Reageren
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Rijden die busjes niet gewoon rond. of is het egt alleen daar op die drie plaatsen Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Rijden die busjes niet gewoon rond. of is het egt alleen daar op die drie plaatsen Ze rijden ook rond ja, en ze staan op vaste plaatsen. Reageren
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Maar wat kan je stelen dan, want ik snap het niet helemaal. Je Pakt zo'n busje, rijdt naar een huis waar je iets kan stelen. en wat valt er dan te stelen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Maar wat kan je stelen dan, want ik snap het niet helemaal. Je Pakt zo'n busje, rijdt naar een huis waar je iets kan stelen. en wat valt er dan te stelen. Tv's, radio's en ik dacht laptop's. Reageren
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 En kan je dan ook nog wat met die tv's doen of... Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 En kan je dan ook nog wat met die tv's doen of... Die spullen moet je dan in het busje stoppen, en later rij je het busje naar een garage. En dan krijg je er geld voor. Hoe meer spullen hoe meer geld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.