kennethenmause Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Sinds je tegenwoordig met heel veel telefoons filmpjes kan maken kunnen deze natuurlijk ook op de computer gezet worden. Helaas zijn bijna al deze filmpjes in 3GPP en omdat niet iedereen Quicktime heeft of Realplayer wil ik ze graag converteren naar WMV of AVI, nu heb ik wel op internet een aantal programma's gevonden waar mee dit kan, helaas kan je bij deze programma's niet langer dan circa 20 seconde converteren omdat het gratis probeer versies zijn. Nu was mijn vraag of jullie misschien een programma weten waarmee je wel je volledige filmpje kan converteren en wat gratis is? Al vast bedankt! Groeten, Bewerkt: 17 juli 2006 door kennethenmause Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik raad je deze aan. Imtoo 3GP converter. Je kan hiermeer twee minuten doen omdat het een trial is. Ik hoop dat dit lang genoeg is. Volgens mij zijn er geen versies die oneindig lange filmpjes kunnen converten. Reageren
kennethenmause Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Oke, ik zal kijken of het wat is. Bedankt in iedergeval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.