Bongo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Deze 2 heb ik net gemaakt, alle twee dezelfde style; Gladiator: Girl: C&C, graag. Bewerkt: 17 juli 2006 door Bongo Reageren
King Room Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Deze 2 signatures zijn echt niet slecht!! Helemooie achtergrond pasd goed bij me kaar Je krijgt van mij een 9.3 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Dit is zeker niet slecht Bongo, zoiets moet je zeker vaker maken. Ze zijn lekker fel, de achtergrond en brushes steken lekker door. het effect zit er gewoon in, 1 klein minpuntje is dat je de sig misschien iets groter had moeten maken, zodat het effect nog beter is. Jij verdient met deze signature een goede 9.5 Klein minpuntje zat erin en meer niet, dus daarom een halve punt eraf, bijna een 10 gehaald!! Reageren
Bongo Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Bedankt voor de rates, maar ik gebruik geen brushes. Ik doe meestal smudgen en veel Filters erin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.