HattemGTA89 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Hallo, wie heeft er veel tijd over en kan mijn GTA zo ver mogelijk uitspelen. Ik zit al op ongeveer 80%. Over een week ga ik 3 weken op vakantie, dus degene die het gaat proberen heeft vier weken. Het volgende moet onder andere nog gebeuren: Vriendinnen tot de 100% daten, ik heb er al 1 gedaan, nog 1 oester vinden, nog 1 foto maken, nog 1 hoefijzer vinden, alle unique stunt bonussen, alle race tournaments, stadium tournaments, bijna alle challenge's moeten nog gedaan worden, de trucking missie, er moeten nog een stuk of 20 tags gespoten worden. en volgens mij nog wat. degene die de uitdaging aan gaat, veel plezier en alvast bedankt. Mzzl GTASAsf8.b Bewerkt: 20 juli 2006 door HattemGTA89
SummerBase Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) 100% Savegame Behalen We (Team) gaan de 100% savegame voor je behalen. Eerst wou ik het niet alleen behalen, maar veel mensen boden hun strijd krachten aan en we gaan er ook alles aan doen je savegame tot een goed einde te laten verlopen. De leden doen dit vrijwillig- en steken hun eigen vrije- tijd in dit project. Het is een grote klus om alles bij elkaar te behalen, maar ik persoonlijk ben er verzekerd van dat we dit tot een goed einde brengen. De mensen die zich tot op dit momment voorstelde om mee te doen zijn: SummerBase - 1 Oester, 1 foto, 1 Paardenvoet, 20 sprays. Dutchy3010 - Vrachtwagen missies. HerrieM - Las Venturas Straat/lucht Race. Bling - Los Santos Straat Race, Bmx Challenge, Chilliad Challenge en NRG-500 Challenge. Ik zal even een lijst maken met dingen die nog gedaan moeten worden en natuurlijk de dingen die gedaan zijn: Oesters Compleet - Door SummerBase. Foto Objecten Compleet - Door SummerBase. Paardenvoeten Compleet - Door SummerBase. Hiddensprays Compleet - Door SummerBase. Las Venturas Straat Race - Door HerrieM. Las Venturas Lucht Race - Door HerrieM. Los Santos Straat Race - Door Bling. San Fierro Straat Race - Door Dutchy3010. Stadion Race - Door Dutchy3010. Vrachtwagen missies - Door Dutchy3010. Courier Missie (Hippie Shopper San Fierro) - Door SilverDust. Vehicle Challenge: BMX - Door Bling. Vehicle Challenge: Chilliad - Door Bling. Vehicle Challenge: NRG-500 - Door Bling. Er zijn dus nog een aantal dingen te doen. De Vriendinnen gelden volgens mij niet mee voor de 100% dus die doen we uiteraard ook niet. Ik weet het niet zeker of dat ook zo is, maar wat in ieder geval niet nodig is zijn de Unieke Stunts dus die doen we ook niet. We behalen alleen de dingen die nodig zijn voor de 100%. De rest kun je altijd nog aanvragen of zelf behalen we zijn hier namelijk geen bedrijf en het is ook niet ons werk. Verder voor de leden- ik heb al alle verzamel missies behaald waaronder: De foto/oester/paardenvoet, en ik heb nog 20 hiddensprays bij elkaar weten te rapen. Jullie passen je bericht gewoon aan als je een gedeelte gedaan hebt. Zet wel eerst in je bericht welke je gaat doen, want voor je het weet doen twee mensen hetzelfde en dat is niet de bedoeling ik zal ook proberen het lijstje dat daar boven staat bij de houden en de actuele save-game in deze post te zetten. Veel plezier mensen die mee- doen aan dit mini- project. 100% Completed! Savegame Updated op: 'Woensdag 19 Juli - 13:45'. Bewerkt: 6 augustus 2006 door SummerBase
Ruurd31 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik wil ook wel mijn bijdrage leveren. @Dutchy, SummerBase en HerrieM: We moeten niet vergeten SAMA te gebruiken. Bewerkt: 17 juli 2006 door Ruurd31
HattemGTA89 Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ik vind alles best, zolang het spel maar zover mogelijk komt. en SummerBase wat bedoel je met die stickers?? en willen jullie geen mods enzo gebruiken
Ruurd31 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 We gaan een team oprichten. Het San Andreas Savegame aanvraag team 06, gebruik de regels van GT06! Maarreehh.. wie gaat beginnen?
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Even voor de goede orde, zal ik maar mijn volledige bericht editten . Ik doe dus de vrachtwagenmissies en de couriermissies . Bewerkt: 18 juli 2006 door Dutchy3010
Bling Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Laat het racen maar aan mij over. Oesters zoeken is ook geen probleem, alleen als Dutchy3010 dit liever wilt zoals ze zei mag zij het natuurlijk wel doen. Bewerkt: 17 juli 2006 door Bling
HerrieM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Gehaald: Las Venturas Straat Race Las Venturas Lucht Race De savegame Bewerkt: 18 juli 2006 door HerrieM
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik ga nu wel even de sf couriermissie doen . Ik doe maar eentje tegelijk hoor, want ik moet telkens naar beneden als er bezoek komt [feestje...]. Iemand anders, ga maar voor... Heb wat problemen met het installeren van gta... Dus doen jullie eerst maar de races . EDIT: @ SD: ik bedoelde uiteraard SF, maar typte per ongeluk lv... Lv is volgens mij al gedaan, kijk maar naar het lijstje van SummerBase . EDIT 2 @ SD: Als er één couriermissie nog te doen is, en dat is SF, dan is het toch logisch dat ik die bedoel? Bewerkt: 19 juli 2006 door Dutchy3010
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik heb de San Fierro Courier Missies gedaan. @ Dutchy3010, Niet de LV courier missies dus Bewerkt: 18 juli 2006 door SilverDust
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik ga proberen de Chilliad Challenge en de NRG-500 challenge te halen.
Bling Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik probeer de Los Santos Street Races wel zodra Ruurd klaar is met de Chilliad en NRG-500 Challenge. Edit: ik sprak Ruurd gisteravond op msn en daar zei hij dat hij nog niet begonnen was omdat hij het druk had, op dit moment is hij op zijn werk, dus doe ik de streetraces wel eerst. Ik heb trouwens de NRG-500 Challenge en de Chilliad Challenge voor je gedaan Ruurd, dus die hoef je niet meer te doen... dat scheelt je weer wat werk tijdens deze drukke dagen. Gehaald: Los Santos street races. Gehaald: BMX Challenge. Gehaald: NRG-500 Challenge. Gehaald: Chilliad Challenge. Bewerkt: 19 juli 2006 door Bling
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik ga nu wel die vrachtwagenmissies doen . Edit wel als ik klaar ben... Vrachtwagenmissies ( 1 t/m 8 ) Done Sorry dat het wat langer duurde, maar ik moest ook nog eten en dat soort gezeur... Omdat ik op wikigta geen beschrijving van de missies kon vinden, heb ik die maar zelf in elkaar gezet, zodat je nog wel weet wat er allemaal in je spel gedaan is... Je moest 8 minimissies doen. Met een vrachtwaren rijden. Je moest uitkijken dat het achterste deel van de vrachtwagen er niet afging, want dan moest je binnen 60 seconde die er weer aanmaken en dat was niet altijd even handig als er een rij auto's voor stonden... Missie 1 Doel: Je moest binnen een bepaalde tijd (2 of 2,5 minuut, dat weet ik niet meer) ergens naar toe rijden. Bestemming: In de buurt van Blueberry Acres Geld wat je maximum kon halen: $1000, als je iets later was dan 2 minuten $500. Geld wat ik verdiend heb: $1000 Missie 2 Doel: Lood vervoeren met zo min mogelijk botsen. Bestemming: In Montgomery Geld wat je maximum kon behalen: $1500, als je te veel botst ging er geld van af. Geld wat verdiend heb: $1500 Missie 3 Doel: Aankomen terwijl je politie achter je aan kreeg. Bestemming: Ocean Docks, Los Santos Geld wat je maximaal kon halen: $2000 Geld wat ik verdiend heb: $2000 Missie 4 Doel: Binnen 5 minuten bij de bestemming aankomen. Bestemming: Bij de Seven in de buurt van Angel Pine. Geld wat je maximaal kon halen: $3000, uiteraard gaat er wat af als je buiten de tijd komt. Geld wat ik verdiend heb: $3000 Missie 5 Doel: Heel erg voorzichtig rijden, dus niet botsen. Bestemming: Easter Bay Airport, San Fierro. Geld wat je maximaal kon halen: $4000, mits niet te veel gebotst. Geld wat ik verdiend heb: $4000 Missie 6 Doel: Illigale goederen vervoeren, dus politie achter je aan. Bestemming: Easter Basin, San Fierro. Geld wat je maximaal kon halen: $5000 Geld wat ik verdiend heb: $5000 Missie 7 Doel: Binnen ongeveer 6 minuten naar bestemming rijden + voorzichtig zijn. Alles moet dus snel, maar ook heel aankomen. Bestemming: Sherman Dam. Geld wat je maximaal kon halen: $7000, mits uiteraard niet te veel gebotst is en binnen de tijd... Geld wat ik verdiend heb: $7000 Missie 8 Doel: Bij de bestemming aankomen met veel politie op je dak! 4 sterren! Bestemming: Pilgrim, Las Venturas Geld wat je maximaal kon halen: $10.000 Geld wat ik verdiend heb: $10.000 Totaal verdiend: $33.500 Ik weet niet of alle bestemmingen hetzelfde zijn, of dat het verschilt en random is. Het doel is volgens mij wel altijd hetzelfde... Extra beloning: Asset, wat oploopt tot maximaal $2000. Groetjes, Dutchy3010 EDIT: Na de vrachtwagenmissies die ik gedaan heb, heeft Bling ook nog een race gehaald. Daarom heb ik de savegame van Bling in deze post gezet, zodat het overzichtelijker wordt! Bewerkt: 19 juli 2006 door Dutchy3010
Recommended Posts