Jump to content

tweede missie van jizzy

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

T-Bone Mendez - Passed!

Ik heb de missie: 'T-Bone Mendez' gehaald zonder mods en/of cheats. Je moet in deze missie voor Jizzy een aantal Couriers overvallen. Je moet eerst naar het verzamel punt van de bezorgers en dan moet je ze één voor één overvallen. Het is soms erg moeilijk om de pakketjes van de bezorgers af te pakken, maar een tip is: Ga naast ze rijden en druk zo snel als je kan een paar keer op de 'Linker Ctrl' zo heb je meer kans dat je het pakketje op de juiste manier pakt. Als je hem hebt moet je maken dat je weg bent, want de bezorger laat het er natuurlijk niet bij hij zal zo snel als hij kan achter je aan gaan. Hij probeer je dan namelijk te vermoorden, want hij is natuurlijk kwaad dat je zijn pakket hebt gestolen. Dat doe je bij de andere bezorgers ook het zijn er in totaal: 4 dus je moet wel even snel zijn. Neem gewoon de tip die ik je zonet gaf aan en het moet lukken, tevens als je klaar bent moet je de pakketen afleveren bij Jizzy en klaar de missie is gehaald. Verder kun je ook proberen de Bezorgers te moorden neem dan een wapen mee dat je op de motor kan gebruiken. Mischien heb je er wat aan of mischien heeft iemand anders er wat aan ik wens je in ieder geval veel plezier met de vervolg missies. En mocht er nog een missie niet lukken vraag die dan nog maar een keer aan, nog even iets om te vermelden het is een Versie 2 savegame is dus alleen te bespelen op een Versie 2 San Andreas. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...