Jump to content

Een missie met Smoke HELP

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey ik zit totaal vast, Opgeef moment moet je een missie met smoke doen en die zegt dat je naar het trein station moet, Dan springen er 4 gasten op de trein en die mot je mollen met je dirt bike met smoke achter op , ik krijg het echt niet voor elkaar gewoon.. Ben steeds te laat, Ken iemand mij aub fftjes helpen??

Vast bedankt.

Geplaatst:

telaat?

Dat had ik ook reed ik er de hele tijd naast en dan is het ineens afgelopen en heb je het niet gehaald.

Maar gewoon zorgen dat je iets voor de trein rijdt of naast de voorste wagon(waar de mannetjes opstaan)en dan maar hopen dat smoke zijn bril goed gepoetst heeft en ze allemaal afgeknald heeft.

Geplaatst:

Jah nou te laat , je weet wel voor die brug dat je naar het andere gedeelte gaat dan.. heb de helemiddag al zitten klote, wordt er zo moe van., geprobeerd om op de train zelf te komen :blink: maar tevergeefs.

Geplaatst:

Ja ik weet wat je bedoeld. Elke keer maar denken wat doe ik toch verkeerd rij er gewoon naast soms zelfs ervoor en dan toch af gaan.

Maar gewoon zorgen dat je gelijk blijft met de wagon waar de mannetjes op staan dus gewoon zorgen dat smoke continu aan het schieten is en dan moet het wel lukken. Behalve dan waar je die bergweg op gaat en daarna moet je wel zorgen dat meteen weer op het spoor komt en aan de rechterkant van de trein niet op het spoor rijden maar er ook weer recht naast dan moet het lukken.

Geplaatst:

Nou okay, Zal het morge fftjes weer is proberen heb die missie cker weten 15x over gedaan en hoop gevloek dat me kamer in en uit ging :D :D

Geplaatst:

De hele tijd naast de eerste wagon blijven rijden , als er een tegenliggende trein komt schuif je ff voor de trein let wel op dat je hard genoeg rijdt om er werkelijk voor te blijven :)

Geplaatst:

Niet precies op het spoor naast de trein gaan rijden.

Dan zie je vaak dat je de trein raakt ipv die gastjes.

Ga ietsjes naast het spoor ( rechterkant) rijden.

Dan is het niet moeilijk, ik haalde 'em in 1 keer.

Geplaatst:

Je kan ook proberen voor de trein te blijven ik hem hem zo gehaald dat is veel makkelijker als er naast want als je er naast rijd dan schiet hij ook vaak tegen de trein inverband met die hoek! van die trein

Geplaatst:

<_< ik moes er nog 1 hebben rij ik tegen die andere trein aan :rolleyes:

ik ga hem zometeen nog een keer proberen

weet trouwens iemand bij hoeveel procent je naar san fierro kan?

Geplaatst:
<_< ik moes er nog 1 hebben rij ik tegen die andere trein aan :rolleyes:

ik ga hem zometeen nog een keer proberen

weet trouwens iemand bij hoeveel procent je naar san fierro kan?

Ik had zo'n 28 missies gedaan.

Je moet ze doen van: Sweet, Ryder, Smoke, Cesar, Tenpenny en OG Loc.

Geplaatst:

hij is eindelijk gelukt!!, maar nu zit ik weer met de volgende missie. dat je die moters af moet knallen die lukt niet :angry:

Geplaatst:

Kun je de missienaam beter beschrijven.

Ik zit nu bij Sweet's missie Reunion the famillies.

Dies best kut.

Postaldude

Geplaatst:

Owja :puh:

Mja je moet zorgen dat je bij die motors of de band kapot knalt of die gasten die erop zitten.Die truck die je achter je aan hebt gewoon een paar banden lek knallen en de auto's gewoon volpompen met lood.Dat moet lukken.Het is makkelijk als je veel oefent.

Postaldude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...