sanagelo Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 weet iemand hoeveel missies moet doen om verder te komen dan waar je begint is wel saai daar ik ken die kaart al uit men kop Reageren
Mathmagic Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 weet iemand hoeveel missies moet doen om verder te komen dan waar je begint is wel saai daar ik ken die kaart al uit men kop Na ongeveer 15 procent werd ik gedropt in san fierro door officer tenpenny. Na de missie 'Green Saber' Reageren
getagun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) weet iemand hoeveel missies moet doen om verder te komen dan waar je begint is wel saai daar ik ken die kaart al uit men kop Na ongeveer 15 procent werd ik gedropt in san fierro door officer tenpenny. Na de missie 'Green Saber' je werd gedropt in badlands en het is 'green sabre' niet 'green saber' Bewerkt: 2 november 2004 door getagun Reageren
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Om weer trug ontopic te gaan.. Bij mij stond er nog een mannetje op en toen had ik die missie nog gehaald :blink: Reageren
nickdezot Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ik doe het rustig aan, ik zit nog maar aan de 5 de missie ofzo, ik doe eerst een missie en dan ga ik wat verkennen enzo, en geld verdienen door te killen enzoverder, en na een halfuurtje doe ik weer een missie, das lekker chill Reageren
liltuner Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 die missie in wel makkelijk. Als je uit de tunnel komt,moet je dat heuveltje opgaan en dan naar links schieten Reageren
manus_343 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 gewoon zorgen dat je in de buurt van de trein blijft rijden en niet te dicht erop gaat rijden dus een beetje afstand houden dan kan big smoke makkelijker schieten blijven proberen en je haalt m vanzelf wel.. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 weet iemand hoeveel missies moet doen om verder te komen dan waar je begint is wel saai daar ik ken die kaart al uit men kop Na ongeveer 15 procent werd ik gedropt in san fierro door officer tenpenny. Na de missie 'Green Saber' je werd gedropt in badlands en het is 'green sabre' niet 'green saber' Green Sabre: Een typefoutje is menselijk :-) Het ging om het feit dat je in SF kan komen, en met SF bedoelde ik eigenlijk het 2e eiland, en niet de plaats SF. Ik zal zorgvuldiger zijn met wat ik typ :-) Reageren
ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ey ik zit totaal vast, Opgeef moment moet je een missie met smoke doen en die zegt dat je naar het trein station moet, Dan springen er 4 gasten op de trein en die mot je mollen met je dirt bike met smoke achter op , ik krijg het echt niet voor elkaar gewoon.. Ben steeds te laat, Ken iemand mij aub fftjes helpen??Vast bedankt. ik vond hem wel makelijk ik heb hem in een keer gehaald gewoon naast die trein rijden Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik zit er nu ook vast, een vreselijk iritante missie, die controller raak ik maar niet gewend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.