Dx11 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 ik heb zelf vice city niet maar ik vroeg me af of er in vice city ook zoiets bestaat als ghost town in gta3, dus waar de cut-scene is opgenomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Ja, dat is Saint Marks Bistro. Met een trainer kun je daar met een jetpack heen vliegen, tegenover je hotelkamer in het Ocean View hotel. Kijk voor meer info over de zogenaamde 'hidden interiors' ===> in dit topic <=== Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Alleen zijn die niet van Vice City. In Vice City is geen Ghosttown zoals het introgedeelte in GTA3 of Liberty City in GTA San Andreas, wel is een minimum klein gedeelte van Liberty City te zien in de vorm van het Saint Mark Bistro's in de intro en An Old Friend, maar dit kan niet tot een echte ghosttown gerekend worden. Tot de bijzondere interiors worden in VC volgensmij deze gerekend: Saint Mark Bistro's Rosenberg's Office Ocean View Hotel The Malibu Club Café Robina North Point Mall Diaz's/Vercetti Mansion Auntie Paulet's Hut Love Fist Recording Studio V-Rock optreedcentrum Pole Position Club Appartement 3C The Greasy Chopper VCPD Washington scènegedeelte Printworks Hotring Stadium Bloodring Stadium Dirtring Stadium misschien ben ik er nog eem paar vergeten, maar veel extra hidden interiors van VC zullen er niet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 maar Appartement 3C is toch ook een easter egg? medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 maar Appartement 3C is toch ook een easter egg?medion Ja en nee, aan de ene kant is het een interior. En aan de andere kant misschien een EE. Een interior is iets waar je in kan maar dan moet er eerst wat geladen worden. Bij Appartement 3C is dit zo, je hebt bij VC bijvoorbeeld ook wel een pizzaria waar je zou in kan lopen dat is weer een voorbeeld van geen interior. En of het een EE weet ik eigenlijk niet. Een EE is een verwijzing of een grap van de makers. Opzich is dit best een grap als je de douche ingaat zie een zaag met allemaal bloed. Een beetje 50/50. Zo ziet het eruit van de buitenkant De huiskamer De douche Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Het is wel een EE. Ik heb ergens gelezen (op dit forum) dat het verwijst naar een film waar iemand is neergehaald met een kettingzaag, die in de douche ligt. Ik weet niet meer hoe die film heet of waar ik het precies heb gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Het is wel een EE. Ik heb ergens gelezen (op dit forum) dat het verwijst naar een film waar iemand is neergehaald met een kettingzaag, die in de douche ligt. Ik weet niet meer hoe die film heet of waar ik het precies heb gelezen. Het is inderdaad wel een EE, het is niet echt een grapje maar een verwijzing naar de film Scarface, die scene met de kettingzaag is erg bekend, en gebeurt in ongeveer zo'n appartement in de douche, ze hebben het erg echt na gemaakt, het ging allemaal om een kleine drugs handel dat uit de hand liep, in de kamer zelf ligt ook nog drugs. Verder is Vice City heel veel te vergelijken met Scarface, de verhaallijn heeft een paar gelijkenissen, met name de missie Keep Your Friends Close , Tommy heeft wel een paar gelijkenissen met Tony Montana (Scarface) Kijk ook naar de Vercetti Estate, deze zit ook ongveer in Scarface, zou zijn er nog een paar gelijkenis, dit komt natuurlijk ook omdat het zich allebij in Miami afspeelt. Gelijkenissen: Vercetti Estate Apartement 3C Ocean Drive De film is overegens het kijken waard, erg leuke en tamelijke harde film, het stukje met de kettingzaag is niet voor kleinere kinderen bestemd. Bewerkt: 22 juli 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Wow! Ik wist niet dat Vice City voor het meest op Scarface is gebaseerd!! Het lijkt er inderdaad erg veel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.