Jump to content

Nog een Ghost town?

Dx11

Recommended Posts

Alleen zijn die niet van Vice City.

In Vice City is geen Ghosttown zoals het introgedeelte in GTA3 of Liberty City in GTA San Andreas, wel is een minimum klein gedeelte van Liberty City te zien in de vorm van het Saint Mark Bistro's in de intro en An Old Friend, maar dit kan niet tot een echte ghosttown gerekend worden. Tot de bijzondere interiors worden in VC volgensmij deze gerekend:

Saint Mark Bistro's

Rosenberg's Office

Ocean View Hotel

The Malibu Club

Café Robina

North Point Mall

Diaz's/Vercetti Mansion

Auntie Paulet's Hut

Love Fist Recording Studio

V-Rock optreedcentrum

Pole Position Club

Appartement 3C

The Greasy Chopper

VCPD Washington

scènegedeelte Printworks

Hotring Stadium

Bloodring Stadium

Dirtring Stadium

misschien ben ik er nog eem paar vergeten, maar veel extra hidden interiors van VC zullen er niet zijn.

Delen op andere websites

maar Appartement 3C is toch ook een easter egg?

medion :cya:

Ja en nee, aan de ene kant is het een interior. En aan de andere kant misschien een EE. Een interior is iets waar je in kan maar dan moet er eerst wat geladen worden. Bij Appartement 3C is dit zo, je hebt bij VC bijvoorbeeld ook wel een pizzaria waar je zou in kan lopen dat is weer een voorbeeld van geen interior. En of het een EE weet ik eigenlijk niet. Een EE is een verwijzing of een grap van de makers. Opzich is dit best een grap als je de douche ingaat zie een zaag met allemaal bloed. Een beetje 50/50. :)

gtavc2006071811224962tt1.th.png

Zo ziet het eruit van de buitenkant

gtavc2006071811225564ow8.th.png

De huiskamer

gtavc2006071811230825pw1.th.png

De douche

Delen op andere websites

Het is wel een EE. Ik heb ergens gelezen (op dit forum) dat het verwijst naar een film waar iemand is neergehaald met een kettingzaag, die in de douche ligt. Ik weet niet meer hoe die film heet of waar ik het precies heb gelezen.

Delen op andere websites

Het is wel een EE. Ik heb ergens gelezen (op dit forum) dat het verwijst naar een film waar iemand is neergehaald met een kettingzaag, die in de douche ligt. Ik weet niet meer hoe die film heet of waar ik het precies heb gelezen.

Het is inderdaad wel een EE, het is niet echt een grapje maar een verwijzing naar de film Scarface, die scene met de kettingzaag is erg bekend, en gebeurt in ongeveer zo'n appartement in de douche, ze hebben het erg echt na gemaakt, het ging allemaal om een kleine drugs handel dat uit de hand liep, in de kamer zelf ligt ook nog drugs.

Verder is Vice City heel veel te vergelijken met Scarface, de verhaallijn heeft een paar gelijkenissen, met name de missie Keep Your Friends Close , Tommy heeft wel een paar gelijkenissen met Tony Montana (Scarface) Kijk ook naar de Vercetti Estate, deze zit ook ongveer in Scarface, zou zijn er nog een paar gelijkenis, dit komt natuurlijk ook omdat het zich allebij in Miami afspeelt.

Gelijkenissen:

Vercetti Estate

Apartement 3C

Ocean Drive

De film is overegens het kijken waard, erg leuke en tamelijke harde film, het stukje met de kettingzaag is niet voor kleinere kinderen bestemd.

Bewerkt: door Typhoon
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...