Murk Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Tijdje geleden dat ik mta 0.5 heb gespeeld, dus ik had alles al geherinstalleerd (dus gta:vc én mta 0.5) en tussendoor ook alle mappen ervan verwijderd. Nu heb ik het weer geinstalleerd, en de eerste keer spelen werkte het prima. Ik had toen een no-cd fixed gta-vc.exe. Ná de 1e keer spelen probeerde ik het weer een keer (mta was tussendoor afgesloten), en zodra ik met behulp van de spacebar het beginfilmpje afkap om door te gaan hoor ik het alom bekende "doenk"-geluid, waarna VC simpelweg sluit en ik weer het scherm van 0.5 voor me neus krijg. Ik niet blij, ik alles eraf sodemieteren (inclusief mappen verwijderen en registryshit cleanup), alles er weer op, de fixed .exe erin, en de 1e keer doet hij het wederom goed. De 2e keer krijg ik exact hetzelfde fekking probleem zoals boven beschreven, dus ik overweeg mijn beeldscherm te smashen... wat ik niet deed overigens, zonde. Ja ik weet wat jullie denken, of ik het ook is met de originele exe geprobeerd heb. Same story, 1e keer wel, 2e keer niet. Besides, vroeger heb ik altijd al met een fixed exe gespeeld, dus what the (...) is wrong ? Eggg Bewerkt: 19 juli 2006 door RTS Reageren
Murk Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Kan een mod de naam veranderen in "MTA VC opstart probleem bij alle mta versies" (om de 1 of andere reden kan ik dat niet doen)? Ik realiseer me dat deze titel geen goed beeld geeft van wat er te verwachten valt in mijn topic. >>> Door RTS: PM mij volgende keer even<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.