Grillo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Stomme missie, had heel de boot uitgeroeid, de 2 hydra kapot geschoten en natuurlijk bij de laatste spy boot loopt het weer mis, vlieg met me jet het water in=> Mission Failed Ging bijna ontploffen van woede dus om mijn gezondheid niet te schaden vraag ik heel lief of er iemand hier deze missie voor mij wilt doen en als je zin hebt zou ik ook graag de 100% date hebben bij een vriendin( weet niet juist welke) zodat ik men racing suit kan aantrekken. GTASAsf1.b
Bling Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Sorry, het deed wat langer dan verwacht omdat ik de missie 2 keer moest doen, toen ik hem de eerste keer gehaald had was ik zo dom geweest om daarna niet te saven en toen sloot ik daarna het spel af. Maar ik heb het nu (de 2e keer) wel goed gedaan gelukkig, want nu heb ik hem gehaald en GESAVED! Gehaald: Vertical Bird Beloning: $50.000 Extra: De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen. De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 17 juli 2006 door Bling
Grillo Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 yees, cool bedankt, ga weer voort spelen
Recommended Posts