Grillo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) ik haaat karting in gta:sa EDIT: ga nu slapen alvast bedankt Summerbase om men missie te volbrengen. GTASAsf1.b Bewerkt: 18 juli 2006 door Grillo
SummerBase Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Cut Throat Business - Passed! Ik heb de missie: 'Cut Throat Business' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie het Rhyme book van Og Loc (Jeffrey) terug stelen. In het begin van het verhaal moet je Jeffrey zelfs hebben het Rhyme boek te stelen van Mad Dog, maar nu moet je hem weer terug stelen, want Mad Dog heeft hem weer nodig. Je gaat dus naar Og Loc (Jeffrey) toe om het Boek terug te stelen, maar je moet hem eerst wel achtervolgen. Hij springt in een hovercraft en jij moet hem achtervolgen je vaart naar de Pier en stapt daar in een Kart. Vanaf daar rijd je naar Og Loc (Jeffrey). Daar steel je het boek terug en je hebt de Missie gehaald. Ik kan je mischien nog wel iets vertellen over het varen in ene HoverCraft en een Kart. Beloning: Respect + --- Een Hovercraft is een voertuig dat over het land kan en het kan tevens varen, soms kan dit voertuig heel lastig zijn, omdat het door wind aangedreven word en dan kun je wel voorspellen dat hij niet altijd direct mee draait met de keuze die jij maakt, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt valt het echt mee. Dan nog even wat informatie vertellen over de Kart. De Kart is een klein voertuig die heel makkelijk overal tussen door wilt, heeft een snelle motor en kan een aardige snelheid per uur behalen, maar er is ook een maar aan dit voertuig. Hij gaat heel snel door de bochten en soms te snel en dan knal je tegen de kant aan en dan kan je in sommige gevallen het vergeten. Als dat te vaak gebeurt explodeert de kart en dan heb je zoiezo de missie verloren. Probeer dus zo recht mogelijk te rijden en je moet de routte een beetje kennen ik ken hem namelijk, omdat ik deze missie al veel vaker heb gespeelt. Ik kan nog wel iets vertellen over de volgende missie: 'Los Desperados'. Je moet als eerst twee gang members recruiteren dat is Gang- leden vragen of ze bij je willen horen die doe je met G of H, als je de rechtermuisknop ingedrukt houd natuurlijk. Dan moet je naar El Corona gaan. Dat is ook wel aangegeven op de kaart daar moet je met joun team en een paar vrienden van; Cesar Vialpando de Vagos op dat gebied uitmoorden. Als je dat gedaan hebt zul je verplaatsen naar een ander gedeelte die moet je ook moorden. Als je daar door heen bent gelopen heb je de missie gehaald en kun je Beginnen aan de volgende missie. Ik heb nog wel een tip neem een Rocketlancher mee, want zo moord je in één keer een grotere groep Vagos. Verder wens ik je veel succes met de volgende missies, want er staan je nog wel een aantal te wachten. De Savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 18 juli 2006 door SummerBase
Laikos Oversize Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 sorry, maar kan ik hier ook vragen waar die kart ergens staat als je die missie hebt gehaald, want ik heb hem 1 keer gezien bij die villa (madd dogg's mansion) en nu staat hij er niet meer. weet iemand hoe dit kan? ( ik heb geen cheats gebruikt ) bedankt alvast, of, als ik het ergens anders moet vragen, sorry dat ik het hier vraag.
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) sorry, maar kan ik hier ook vragen waar die kart ergens staat als je die missie hebt gehaald, want ik heb hem 1 keer gezien bij die villa (madd dogg's mansion) en nu staat hij er niet meer. weet iemand hoe dit kan? ( ik heb geen cheats gebruikt )bedankt alvast, of, als ik het ergens anders moet vragen, sorry dat ik het hier vraag. Ik weet toevallig waar één staat. In San Fierro staan er zo en zo wel wat. Maar achter de Zero shop staat er één. Als je die missies gedaan hebt. Maak wel even een kaartje.. Klikken voor een vergroting. Je kan natuurlijk ook nog even op WikiGTa kijken, >hier< vind je de vindplaatsen. Als je een rood puntje ziet moet er een missie gehaald zijn. Een oranje puntje wil zeggen dat hij er sowieso staat. Als hij er een keer niet staat moet je gewoon even weglopen en dan weer terug komen. Waarschijnlijk zal hij dan wel spawnen. Bewerkt: 18 juli 2006 door -Matthijs-
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Die kart aan de achterkant van Madd Dogg Mansion spawnt er maar één keer. Als je hem gepakt hebt en hem niet in een savehouse hebt gezet, dan ben je hem kwijt van die plek. Maar er zijn genoeg andere plekken. -Matthijs-, bespaar je de moeite. Na de missie "Cut Throat Business" komen bij de rode bolletjes op deze kaart Karts te staan. http://nl.wikigta.org/index.php/Kart_lokat..._San_Andreas%29 Bewerkt: 18 juli 2006 door Ruurd31
Laikos Oversize Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ok bedankt, maar je ziet ook een rood puntje bij madd dogg's mansion dus, maar dan moet je het hele huis onderzoeken wil je die vinden... Maar ik ga eens kijken, bedankt
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ok bedankt, maar je ziet ook een rood puntje bij madd dogg's mansion dus, maar dan moet je het hele huis onderzoeken wil je die vinden... Maar ik ga eens kijken, bedankt Je hoeft die plek niet te onderzoeken. Want hij staat er gewoonweg niet méér. Als je die kart daar één keer hebt wegehaald of hebt gezien (was bij mij altijd het geval) dan verdwijt hij gewoon voor altijd, maar er zijn gelukkig nog genoeg andere plekken waar een kart spawnt die je wel kunt ophalen. Vlakbij 'The Johnson House' onder het viaduct spawnt er ook een.
Grillo Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb nog wel een tip neem een Rocketlancher mee, want zo moord je in één keer een grotere groep Vagos. neee, geen rockets, Minigun power, Hell yeah!! die waves stellen niks meer voor als je de minigun hebt. DIE BALLAS DIE!!
Recommended Posts