Jump to content

Foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien staat er wel allemaal troep op je PC, die er niet thuishoort. Een aantal dingen om je PC schoon te maken:

• CCleaner
  • AdAware
  • Schijven defragmenteren

Oftewel: programmaatjes waarmee je je PC weer een beetje kunt opschonen. Als je dit gedaan hebt, kun je het weer opnieuw proberen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hetzelfde probleem. Er zitten waarschijnlijk teveel krassen op je dvdrom. Ik ga waarschijnlijk ook gewoon een nieuwe kopen, want ik ben er nog niet achter hoe je dat wel zou kunnen veranderen...

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Ikt dat is het Thema van: 'Windows Xp Media Center', als je hem ook wilt bekijk dan even 'dit' topic van RonaldVC. En 'xamiej1992' heb je al naar je Dvd-rom gekeken, want als daar veel krassen op staan heb je een grote kans dat het niet meer te herstellen is. Heel veel mensen hebben last van dit probleem ook ik zelf ik heb er ook een nieuwe voor aan moeten schaffen, dit komt door het boekje het is een te ruwe ondergrond voor de Dvd-rom. Daarom beschadigd hij snel en doet de Dvd het niet meer als er teveel krassen op zitten. Ik heb heel mischein wel een idéé om je probleem op te lossen. Houd je Dvd-rom onder de kraan met warm water, maar niet al te warm er is een limiet van 50° celsius. Als je klaar ben dan droog je hem heel voorzichtig af met een katoenen doek, natuurlijk niet een hele ruwe doek, want dan krijg je hetzelfde effect neem bijvoorbeeld gewoon een zachte katoenen doek. Als je hem schoonmaakt moet je de doek van de Binnen- ring naar buiten halen, dus niet ronddraaien met de doek, want dan beschadig je de groeven van de Dvd.

Als dit alles niet mag werken kun je het beste terug gaan naar de Winkel en eventueel de Dvd- omruilen voor een nieuwe als de Garantie nog geld uiteraard. Mocht deze Garantie niet meer gelden dan raad ik je toch aan om gewoon een nieuwe exemplaar van je GTA San Andreas aan te schaffen, want dan weet je waarschijnlijk heel zeker dat je weer goed kan spelen. En het kost tegenwoordig maar €30,- dat lijkt me echt niet veel, maar het kan natuurlijk best veel wezen voor iemand zonder geld. Maar als je hem dan hebt gekocht raad ik je aan om hem in een ander hoesje te doen, want anders heb je binnen een korte/langere tijd weer hetzelfde effect. Verder wens ik je veel succes en ik hoop dat hij het weer gaat doen, mocht je een nieuwe kopen en hij werkt nog niet dan kan je altijd terug komen dan help ik of één van de andere alsnog. :cya:

Geplaatst:

oi ik heb dat ook gehad in het begin, maar dat was omdat ik met veel te veel tegelijk programmas openstond die met internet verbinding hadden (msn, internet, firefox, antivirus, ...) Ik raad je aan om alles eens af te zetten tijdens de installatie;)

greetz

Hypnosis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...