Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ja , ik heb nu is een cover gemaakt , ik geloof dat het de 2e is die ik ooit heb gemaakt..Nou de band is Linkin Park en de titel van het album is : sence of confidence.Ik heb hem gemaakt omdat ik een paar albums ga maken allemaal door mekaar want ik heb 168 liedjes van linkin park.

:) Hier is-ie:

lpcovercocid3.png

Geplaatst:

_O_ Linkin Park _O_

Ik vind het een erg mooie cover, vooral als je goed kijkt hun gezichten ziet. Ik zie dat je ook gesmudged hebt over je tekst, misschien had je de opacity ervan ietsiepietstie lager kunnen zetten want nu vind ik het nét een beetje té ;) . En misschien had je een heel klein beetje met de Smudge Tool over je tekst "sence of confidence" kunnen gaan.

9/10, ziet er goed uit!

Geplaatst:

Dit si geloof ik ook mijn 2e cover maar deze hou ik voor de beste songs van linkin park op 1 cd. voor de achterkant moet ik nog kijken .

Edit://

untitled1lq5.png

Geplaatst:

Commentaar: Ik vind de cover goed gelukt, ik zelf ben best fan van Linkin Park, en vind dit dus helemaal geweldig gedaan

- punten:

Geen

+ punten

Lettertype/logo

Achtergrond past er goed bij

EindTotaal Punten: 10

Eindbesluit: Dit is de tweede keer in me leven dat ik op GTAforum een 10 geef, dus profiteer ermaar van :)

Ga zo door met je werken, ze zijn geweldig :)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

ik vind het lettertype iets te veel bewerkt waardoor het iets moeilijker leesbaar is... voor de rest ziet alles er perfect uit... maar ik houd niet zoveel van linkin park dus goed kan ik er niet over oordelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...