Synchro Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ja ja , ik heb nu is een cover gemaakt , ik geloof dat het de 2e is die ik ooit heb gemaakt..Nou de band is Linkin Park en de titel van het album is : sence of confidence.Ik heb hem gemaakt omdat ik een paar albums ga maken allemaal door mekaar want ik heb 168 liedjes van linkin park. Hier is-ie: Reageren
ArticLight Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 MOOI!! ik ben ook harstikke fan van linkin park! Succes met je mixes! Reageren
Ferre Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Linkin Park Ik vind het een erg mooie cover, vooral als je goed kijkt hun gezichten ziet. Ik zie dat je ook gesmudged hebt over je tekst, misschien had je de opacity ervan ietsiepietstie lager kunnen zetten want nu vind ik het nét een beetje té . En misschien had je een heel klein beetje met de Smudge Tool over je tekst "sence of confidence" kunnen gaan. 9/10, ziet er goed uit! Reageren
Synchro Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Dit si geloof ik ook mijn 2e cover maar deze hou ik voor de beste songs van linkin park op 1 cd. voor de achterkant moet ik nog kijken . Edit:// Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Commentaar: Ik vind de cover goed gelukt, ik zelf ben best fan van Linkin Park, en vind dit dus helemaal geweldig gedaan - punten: Geen + punten Lettertype/logo Achtergrond past er goed bij EindTotaal Punten: 10 Eindbesluit: Dit is de tweede keer in me leven dat ik op GTAforum een 10 geef, dus profiteer ermaar van Ga zo door met je werken, ze zijn geweldig TheGuardian Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik vind het lettertype iets te veel bewerkt waardoor het iets moeilijker leesbaar is... voor de rest ziet alles er perfect uit... maar ik houd niet zoveel van linkin park dus goed kan ik er niet over oordelen. Reageren
Marcjah Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 very very very nice offtopik: welke nummers ga je derin zette? ;] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.