liltuner Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 he ik wil het vliegveld van los santos opgaan en de bewaker zegt dat je naar de vliegschool moet,maar waar is de vliegschool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Hetzelfde probleem heb ik ook alleen dan bij zo'n heeel hoog hek trouwens ik weet wel een muurtje waar je een auto neer kan zetten en als je dan op de auto gaat staan en je spring dan kom je over het muurtje en kom je bij een dodo uit die heel snel verrot is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 he ik wil het vliegveld van los santos opgaan en de bewaker zegt dat je naar de vliegschool moet,maar waar is de vliegschool? Die muur naast die bewaker kun je over door op een auto te gaan staan en te klimmen. Het kan wel zijn dat je eerst muscle moet hebben, de eerste keer klom hij bij mij niet. Die vliegschool zit in San Fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ok thnx En voor je motor/auto zit die ook in san fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 je moet gewoon op het gebouw van de bawaker klimmen en dan via het hek je auto ophalen als je effu door rijdt zul je ook een jetplane zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Die jetplane is wel nep als je erin gaat stappen .. Maar ik raad jullie aan om in de storm met een vliegtuigje te vliegen ! Echt zo leuk dat je vliegtuig moeite krijgt met het weer ! B) En de effecten zijn daar echt ... WOW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 met een vliegtuigje kan je wel lekker verkennen bij andere steden tenminste dan zou ik doen Trouwens...zijn er ook coole heli's in SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Dat weet ik nog niet ik ben nog niet zover maar zal vast wel hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik ben met het vliegtuig van San Fierro naar Los Santos gegaan B) Da's echt wel cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 heb jij san fierro al vrij gespeeld :blink: ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KernKraft01 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik ben bij missie 11 waar je die kratten moet halen met die gast die lukt me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 heb jij san fierro al vrij gespeeld :blink: ?? Ja, vanochtend. Zit nu op 42 missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik zit nu bij een missie dat je het glen park van cj moet maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik zit bij de missies van smoke bij burger shot , kan iemand mij vertellen hoelang het dan nog is voor ik in san fierro kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik zit bij de missies van smoke bij burger shot , kan iemand mij vertellen hoelang het dan nog is voor ik in san fierro kan Nog lang... Ik zit nu bij OG LOC, vind ik irritant, heb wel alle smoke en rydar missie's af... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.