Jump to content

De vliegschool


liltuner

Recommended Posts

og loc, smoke en ryder's missies heb ik ook al af. ik zit nu bij sweet.. daar moet je naar een gang reonie toe ofzo en later komt de swat en die moet je af knallen.

weet iemand hoe lang het nog duurt voordat ik naar san fierro kan gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • barry

    5

  • gta player

    4

  • Pete-R

    3

  • Trax

    3

ik ben bij missie 11 waar je die kratten moet halen met die gast die lukt me niet :)

ja dat had ik een paar uur geleden ook bij een vriend van me gezien..je moet gewoon niet rennen en heel stil zijn..ik raad je aan om ook die 2 kratten die op de kamer liggen van die ouwe niet te pakken...want je hoeft er maar 4 en dan kan je al weg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu in San Fierro, maar ik kan die vliegschool dus niet vinden :angry:

Waar is ie nu precies?

EDIT: Ik weet waar de vlieg school nu is. maar kan ik daar pas heen als ik Las Venturas heb vrijgespeeld?

Bewerkt: door Juliuzz
Link to comment
Delen op andere websites

met een vliegtuigje kan je wel lekker verkennen bij andere steden :)

tenminste dan zou ik doen ;)

Trouwens...zijn er ook coole heli's in SA?

Kun je dan niet bijvoorbeeld as je in Los Santos gaat vliegen bij Las Venturas landen ofzo? :blink: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dat kan...als je daar ooit aankomt :puh:

Je krijgt meteen 4 sterren als je over de grens gaat en die raak je niet meer kwijt.

dammit sux :confused:

Anders was het wel vet B), maar dan was het ook gelijk een glitch geweest..

Link to comment
Delen op andere websites

For the Flight School you need to buy the property. Then beat the 3 missions for it

De vliegschool is de aircraft graveyard in LV deze moet dus eerst gekocht worden en daarna moet je de missie er van doen en dan kan je pas op de vliegvelden komen.

al de vliegtuigen op san fierro zitten op slot :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Ja alle vliegtuigen en helies op SF airport zitten opslot. Gelukig hoefde ik niet alles aftelopen de bewaker liet een politie auto door toen ik al over het hek heen was daarna deed hij het hek ook voor mij open :D waardoor ik snel naar buiten kon rennen en me auto pakken om daarna weer naar binnen tegaan om alle vliegtuigen te proberen maarja die zaten opslot :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...