Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Hebben jullie ook al die vette Super-GT gezien op het vliegveld van SF ? B) Die zit een beetje rechts van het hek ! Vet snelle bak, ff nitro erin doen en.. OEEEEEEEEEEEEEH !!! B.t.w ik zag 2 muddafuka stoere helicopters die vet groot zijn ! B) B) Reageren
pinopower Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Hebben jullie ook al die vette Super-GT gezien op het vliegveld van SF ? B) Die zit een beetje rechts van het hek ! Vet snelle bak, ff nitro erin doen en.. OEEEEEEEEEEEEEH !!! B.t.w ik zag 2 muddafuka stoere helicopters die vet groot zijn ! B) B) of wij dat niet weten <_< Reageren
Trax Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Idd Hayate, dat ding is super! Alleen die heli's kon ik niet in... @ Pinopower, doen we effe normaal reageren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.