peter-de-gekste Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Hallo mensen, ik heb een vraagje: wat is er eigelyk als je je driving skill helemaal vol hebt?..wat gaat er dan beter? Alvast bedankt Bewerkt: 18 juli 2006 door peter-de-gekste Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Hallo mensen,ik heb een vraagje: wat is er eigelyk als je je driving skill helemaal vol hebt?..wat gaat er dan beter? Alvast bedankt het sturen gaat makkelijker enzovoort. Je hebt beter grip en het gaat wat soepeler. je kunt deze skills verhogen door de driving school te halen of gewoon heel veel rijden, maar alles goud halen bij de driving school gaat toch een heel stuk makkelijker. voor elk ding dat je op de driving school goud haald, komt er telkens dringskill + te staan. Bewerkt: 18 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Zoals Ruurd ook al zei: je hebt meer controle over de wagen waarin je rijdt. Waarschijnlijk weet je dit al wel, maar ik zeg het toch nog even: Hier even alle awards die je kan winnen en wat voor prijs je kan krijgen bij de Driving School.Brons: De Super-GT is beschikbaar op de parkeerplaats naast de Driving School. Zilver: De Bullet is beschikbaar op de parkeerplaats naast de Driving School. Goud: De Hotknife is beschikbaar op de parkeerplaats naast de Driving School Hopelijk heb je hier iets aan! TcT MaFioSo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.