B.I.G._-M_* Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 'k maan Ik heb nu men 2de xbox omda men 1ste kapot is gegaan , en ik denk da ik weer problemen ep!? Et beeld schokt den elen tijd en naah een tijd loopt het spel vast , bij een ander spel had ik ook een probleem ,, ik denk dat het aan de lens ligt :s Kan iemand helpen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) hey big-m*, vervelend probleem. ik raad je aan om gewoon even goed die lens uit te blazen. gewoon goed blazen, mocht dat niet helpen moet je even naar dixons, mediamarkt of een andere computerzaak gaan en vragen over ze daar een cd hebben waarmee je je een cd speler / dvd speler mee schoon kunnen maken. dat werkt in radio's, computers en ik geloof ook gewoon in xbox'en. laat hem dan gewoon een aantal uren goed schoonmaken en dan moet hij het hoop ik weer doen. Zoniet =» Ga met de bon terug naar de winkel waar je de xbox hebt gekocht en vertel je probleem. misschien kunnen ze er wat mee/aan doen. Bewerkt: 18 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 hoe oud is de xbox? als hij nog jong is moeten ze hem gratis maken. dit lijkkt mij een fout van de xbox zelf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.