Jump to content

Winsecure.exe, spyware

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik heb lang geleden een vage virus of spyware op de PC gehad onder de naam ''Winsecure.exe'' En nu is hij weer terug :( Hoe krijg ik dit weg? Ik heb alle mogelijke tools ervoor gebruikt, maar na het herstarten/starten van de computer is hij weer terug....

En er zijn ook bestanden van ''Winsecure.001, Winsecure.003, tot en met Winsecure.007'' Ik verwijder deze steeds, (shift-delete) maar ze komen steeds terug..

Hulp??

EDIT @ hieronder: Ik heb Windows Defender beta 2, Symantec Antivirus.

EDIT@ supremecars: Is het freeware? ANders gooi ik het erop, en als je niet betaalt gooit het er zelf virussen enzo op :t

EDIT3: Ik heb Hem met alle programma's geprobeert te verwijderen, nu is hij er eindelijk af :Y:D

Bewerkt: door ikt

Dit kan maar één ding betekenen en dat is Spyware of een Explotief Virus, maar dat verwacht ik niet van die Probleem. Ik wil eerst een aantal vragen stellen voordat ik iets voor je kan gaan bedenken. Heb je een Virusscanners- en/of een Spyware- scan? Ik zie dat je de Windows Defender en Symantec Norton Anti- virus gebruikt. Windows Defender is opzich wel een goed programma, maar houd natuurlijk niet alles bij, je kan veel beter voor een toch wel iets beter programma gaan denk aan: 'Ad-Aware' of 'Ewido'. Natuurlijk ben je hier ook niet helamaal zeker van, want je kan zoals je waarschijnlijk al verwacht nooit alle problemen oplossen als die eenmaal gemaakt zijn. Als je ze echt niet kan verwijderen dan kan dit ook nog leiden op een virus bijvoorbeeld een Trojan. Draai eens het programma Nod32 die ie je 'hier' kan downloaden het heeft een zeer goede en uitgebreide update van haar virus defenities. Elke dag update dus als je het zo bekijkt ook bijna elke dag een betere beveiliging. Je kan dit programma gewoon instaleren en 30 dagen gratis proberen. Het gebruikt ook nog eens heel weinig van je computer, en het draait constant.

Als het met de gegeven tips en informatie dan toch nog niet wil lukken raad ik je het aan om je Computer te formateren dit is het leeg maken van een Partitie (Hardeschijf) dus zo kun je weer compleet opnieuw beginnen en ben je er 100% zeker van dat je op het begin geen virus hebt, maar dan moet je natuurlijk wel weer die Virusscanenrs en Spyware scanners instaleren. Als je wilt Formateren wat me eigenlijk nog een beetje vroeg lijkt moet je het maar even zeggen dan kan ik je wel helpen. Of één van de andere natuurlijk, kijk ook in de post van -supremecars- als aanvulling op deze. Als er nog onduidelijkheden zijn rond deze informatie hoor ik het maar al te graag. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

http://www.greatis.com/appdata/d/w/winsecure.exe.htm

Ik denk dat je RegRun moet draaien om het er af te krijgen.

Removal:

Kill winsecure.exe process and remove winsecure.exe from Windows startup using RegRun Startup Optimizer.

Removal: winsecure.exe is removed by RegRun.

Ik denk dat dat de oplossing is voor jouw Probleem.

Succes.

@ Ikt:

http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,7719,00.asp

Bewerkt: door -supremecars-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...